اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد

استقرار 2 اکیپ بهداشت محیط در سان‌آرا کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از استقرار 2 اکیپ بهداشت محیط در مرکز رفاهی بین‌راهی سان‌آرا این شهرستان خبر داد.

استقرار 2 اکیپ بهداشت محیط در سان‌آرا کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان محمدحسین اعرابی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شکایت‌های سال گذشته مسافران نوروزی از عدم رعایت بهداشت محیط در این مرکز، دانشگاه علوم پزشکی کاشان را بر آن داشت تا نوروز امسال استقرار دو اکیپ بهداشتی محیط در مرکز نظارت و بازرسی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال  و استفاده از مواد منفجره و آتش‌زا توسط برخی از جوانان، نسبت به عواقب ناگوار استفاده از مواد منفجره به خانواده‌ها هشدار داد تا مواظب جوانان خود باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از افتتاح پایگاه خبری، اطلاع رسانی وب‌دا دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی به روز و به هنگام از مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شهرستان آران و بیدگل می‌تواند نقش مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه داشته باشد.

اعرابی بر انتقال سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام از فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در پایگاه اطلاع‌رسانی وب‌دا دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود تنها شاهد سرعت در انتقال اخبار نبوده و اطلاع‌رسانی صحیح و به روز نیز در این پایگاه خبری مدنظر قرار گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به محدوده جغرافیایی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: با اطلاع‌رسانی بیشتر و خدمت‌رسانی بهتر از این پایگاه خبری می‌توان در سطح کشور پیشتاز بود.

اعرابی با اشاره به اینکه اطلاعات پایگاه خبری وب‌دا دانشگاه علوم پزشکی کاشان متصل به منبع دانشگاهی است بر اطلاعات جامع، سالم و کامل در این پایگاه تأکید کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در ادامه بیان کرد: تقویت نهضت نرم‌افزاری و تحقق روابط عمومی الکترونیک که یکی از محورهای سیاست کلی برنامه چهارم توسعه است با ایجاد پایگاه وب‌دا تحقق می‌یابد. 

علیرضا کاشانی‌نژاد با اشاره به رویکرد دانشگاه علوم پزشکی به توسعه خبر و اطلاع‌رسانی در سه بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با رونمایی از پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی وب‌دا دانشگاه علوم پزشکی کاشان و استفاده از قدرت رسانه و توسعه خبری، اخبار و رویدادهای  فعالیت‌های این دانشگاه به‌روز اطلاع‌رسانی می‌شود.  

وی آرشیو شدن اخبار، طراحی پوسته‌های مختلف به مناسبت‌های ویژه ایام، نظرخواهی از مخاطبان، استفاده از تکنیک خبرخوان یا RSS و همچنین قابلیت فرم‌سازی در سایت را از جمله امکانات این پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی برشمرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول