اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان خمیر خبر داد

آمادگی شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر گفت: شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ایام نوروز طرح نظارت و کنترل اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را آغاز کرده است.

آمادگی شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، علی صمصام‌‌پور در این ‌ارتباط‌ اظهار داشت:‌ طرح عملیاتی بسیج نوروزی واحد سلامت محیط و کار با هدف نظارت و کنترل اماکن عمومی و بین‌راهی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان بندرخمیر صورت می‌پذیرد.

وی افزود: طرح نظارتی نوروزی از یکم اسفند سال‌ جاری آغاز شده و تا 15 فروردین سال 91 ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر ادامه داد: از عمده فعالیت‌های این طرح می‌توان به نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی بین راهی، نمونه‌برداری از مواد غذایی به ویژه از رستوران‌ها و اماکن بین‌راهی و ... اشاره کرد.

صمصام‌پور خاطرنشان کرد: در طرح تشدید نوروزی در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با واحد متخلف به طور قاطع برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان بندرخمیر نیز با تمام تجهیزات و کادر تخصصی آمادگی کامل در ارائه خدمات درمانی به گردشگران و مهمانان نوروزی را دارد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول