اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری آزمون در اردیبهشت 91

10 هزار نیروی بهداشتی و درمانی استخدام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری آزمون استخدام 10 هزار و 600 نیروی بهداشتی، درمانی در اردیبهشت 91 خبر داد.

10 هزار نیروی بهداشتی و درمانی استخدام می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حسین مبارکی گفت: این استخدام‌ها با موافقت معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری و به منظور تکمیل کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز و خانه‌های بهداشتی و درمانی جدیدالاحداث سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان موفق به اخذ 10 هزار و 50 مجوز استخدام نیروی بهداشتی درمانی برای بیمارستان‌های جدید الاحداث سراسر کشور و 549 مجوز استخدام نیروی بهداشتی درمانی برای مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت جدید الاحداث شده است.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به همین منظور مقرر است آزمون استخدامی مربوطه در اواخر اردیبهشت ماه 1391 به طور همزمان در 40 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول