اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دشمن در سال جهاداقتصادی شکست خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: دشمن در عرصه اقتصادی همزمان با سال جهاداقتصادی در مقابل راهبردهای ایران اسلامی با شکستی سخت مواجه شد.

دشمن در سال جهاداقتصادی شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در آخرین نماز دشمن‏شکن و عبادی سیاسی جمعه سال 90 دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان دماوند در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد به‌عنوان نقطه بارز جهاد در سال 90 مطرح بود.

وی ادامه داد: مردم شریف، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی در همه جنبه‏های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی نظامی در رویارویی با دشمنان انقلاب پیروز و سربلند از میدان خارج شدند.

علاءالدینی اضافه کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی را مورد هجمه نظامی خود قرار داده بود؛ اما در عین حال، تحریم‏های دیگر اقتصادی و سیاسی را نیز اعمال می‏کرد.

امام جمعه دماوند افزود: امروز نقطه بارز فشار غرب بر ایران، تحریم‏های اقتصادی است؛ اما در کنار آن، فشارهای سیاسی و گاه تهدیدهای نظامی را نیز به قول خود روی میز قرار می‏دهد در حالی که امت اسلامی در برابر همه این اقدامات استکباری غرب پیروز و سربلند است.

وی با اشاره به عناصر شکست دشمن در رویارویی با مردم ایران خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات رهبر فرزانه انقلاب، امت اسلامی ایران در چهار محور راهبردی بصیرت، صبر در قبال سختی‏ها، پایداری بر اصول، وحدت و انسجام ملی توانست دشمنان را شکست دهد.

علاءالدینی ادامه داد: مردم قدرشناس ایران اسلامی عامل پنجمی را نیز به این چهار عامل می‏افزایند که همانا، نقش بارز و مدبرانه رهبری در شکست اهداف پلید دشمن بود.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: چهار عامل مورد تاکید مقام عظمای ولایت و عامل پنجم افزوده شده از سوی امت اسلامی به‌عنوان عوامل راهبردی شکست دشمن در سال جهاد اقتصادی بی‏شک اسباب حفاظت و صیانت از این نظام مقدس در سال‏های آتی تا رسیدن به انقلاب امام عصر (عج) را نیز فراهم می‏سازد.

*نفت؛ سلاح ایران در برابر غرب

وی، نفت را سلاح ایران در مقابل غرب دانست و افزود: استکبار جهانی با خیال باطل استفاده از نفت به‌عنوان عاملی بازدارنده در رویارویی با مواضع به حق امت اسلامی، به تحریم‏های به قول خود سخت‏گیرانه شریان حیاتی ایران اقدام کرد.

علاءالدینی ادامه داد: اما با وجود این پیش‏بینی غرب، در حال حاضر نفت به ابزار تحریم ایران علیه استکبار بدل شده و امت اسلامی از این طریق بدنه اقتصادی فرسوده نظام سرمایه‏داری را مورد هدف قرار می‏دهد.

امام جمعه دماوند همچنین ترور دانشمندان کشورمان را نقطه حرکت توسعه دانش در کشور خواند و افزود: از دیگر دست‏آویزهای چرکین غرب به سرکردگی صهیونیسم غاصب برای جلوگیری از توسعه دانش هسته‏ای در ایران در سال جاری، ترور دانشمندان ما بود.

وی ادامه داد: اما بار دیگر تیرهای دشمنان اسلام و انقلاب به خطا رفت و نه تنها ترس و رعبی در دل جوانان دانشمند این مرز و بوم اسلامی ایجاد نشد؛ بلکه خیل عظیمی از آنها در حرکتی انقلابی در قالب تغییر رشته تحصیلی، خود را به صف دیگر همرزمان شهید دانشمندشان رسانده و در یک کلام خون شهید روشن، روشنی راه پیشرفت دانش هسته‏ای کشور را سبب شد.

علاءالدینی در پایان افزود: انتخابات مجلس نهم مهم بود؛ زیرا توانست بینی کثیف استکبار جهانی را به دستان توانمند امت اسلامی ایران و رهبری قاطع مقام معظم رهبری به خاک زبونی بمالد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول