اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

گسترش پوشش بیمه‌ای موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: گسترش پوشش بیمه‌ای در جامعه موجب شکوفایی اقتصادی و در نهایت رفاه اقتصادی اجتماعی می‌شود.

گسترش پوشش بیمه‌ای موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فرس از سنندج علیرضا شهبازی در نشست با رؤسای بیمه‌های دولتی و خصوصی استان در سنندج نهادینه شدن فرهنگ استفاده از بیمه در بین اقشار مختلف مردم جامعه را الزامی دانست و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در مورد استفاده از بیمه یکی از بهترین راهکارها در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارتقای سلامت در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بخش دولتی و بخش خصوصی در این زمینه ضروری است و باید با تمام توان وارد عمل شوند.

شهبازی با بیان اینکه گسترش پوشش بیمه‌ای در جامعه موجب شکوفایی اقتصادی و در نهایت رفاه اقتصادی اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور شرکت‌های بیمه‌گر بیشتری در استان باشیم.

استاندار کردستان رقابت سالم و اصولی در میان شرکت‌های بیمه استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به شرایط خاص استان و وضعیت معیشتی مردم حضور بیش از پیش شرکت‌های بیمه‌گر می‌تواند با کاهش هزینه خدمات ارائه شده در زمینه تأمین رفاه عمومی بسیار مؤثر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه میزان استقبال مردم از بیمه‌ها با توجه به شناخت کم آنان از خدمات شرکت‌های بیمه‌گر مطلوب و مناسب نیست، اضافه کرد: رؤسای شرکت‌های بیمه استان باید تبلیغات، آموزش و همچنین دستاوردهای این صنعت در کمک به رونق اقتصادی و بالا بردن رفاه اجتماعی را برای مردم تبیین کنند.

استاندار کردستان در پایان تصریح کرد: به‌طور قطع اگر به صنعت بیمه به عنوان یک فعالیت اقتصادی نگاه کنیم، می‌توان امیدوار باشیم در آینده نه چندان دور با بالا رفتن ضریب نفوذ بیمه در کشور دستاوردهای مطلوبی را در این حوزه به‌دست آوریم.

مدیر بیمه ایران در استان کردستان نیز در این دیدار به بررسی وضعیت درمان و مدیریت آن در استان اشاره کرد و گفت : فضای حاکم بر روابط میان بیمه‌گران بخش خصوصی و دولتی فضایی توأم با همدلی است و انتظار می‌رود در این فضا و با نشست‌هایی که با حضور شرکت‌های بیمه‌گر و مدیران حوزه درمان استان برگزار می‌شود بتوانیم در آینده نزدیک خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهیم.

جمال یوسفی همچنین با درخواست از مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان در راستای رعایت اخلاق حرفه‌ای از آنان خواست در عین رقابت سالم با یکدیگر تجارب خود را به همدیگر انتقال دهند تا با همکاری و همدلی بتوانند زمینه رفاه بیشتر اجتماعی را فراهم کنند.

وی در پایان از برنامه‌ریزی شرکت‌های بیمه‌گر استان در ایام تعطیلات نوروزی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و به ویژه مسافرانی که استان کردستان را برای سفر انتخاب کرده‌اند خبر داد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول