اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 87.5 درصدی مصوبات ستاد جهاد اقتصادی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در مجموع از 51 مصوبه ستاد جهاد اقتصادی در استان زنجان 43 مصوبه با پیشرفت 87.5 درصد تا کنون محقق شده است.

پیشرفت 87.5 درصدی مصوبات ستاد جهاد اقتصادی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد جهاد اقتصادی استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌های لازم در تحقق این مهم در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون نظر مسئولین معطوف به منویات مقام معظم رهبری بوده است و همه تاکید فراوانی بر ضرورت عملیاتی شدن برنامه‌های جهاد اقتصادی داشتند گفت: برنامه‌های سال جهاد اقتصادی در قالب کمیته‌های مختلف در استان پیگیری شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نخستین جلسه ستاد جهاد اقتصادی هفت مصوبه داشت، افزود: تا کنون همه این مصوبات عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد در جلسه دوم پنج مصوبه داشت، یادآور شد: سومین جلسه این ستاد با 24 مصوبه پیگیری شد، که 19 پروژه عملیاتی و پنج مصوبه نیز در دست اقدام است که می‌توان گفت، این پروژه‌ها 79 درصد تحقق یافته است.

عباسی با اشاره به تصویب هشت مصوبه در چهارمین جلسه ستاد اقتصادی استان ادامه داد: از این تعداد هفت پروژه به 89.5 درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه از هفت مصوبه پنجمین جلسه ستاد جهاد اقتصادی پنج مصوبه تحقق یافته است، یادآور شد: این مصوبات 71 درصد پیشرفت دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در مجموع از 51 مصوبه ستاد جهاد اقتصادی در استان زنجان برای 43 مصوبه اقدام شده است، تصریح کرد: این مصوبات 87.5 درصد تا کنون تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: کمیته اشتغال ستاد جهاد اقتصادی با برگزاری دو جلسه 10 مصوبه داشته است که 17 درصد تحقق جلسات و 80 درصد تحقق مصوبات را تا کنون ارائه کرده است.

عباسی با بیان اینکه برای بررسی پروژه‌های ویژه عمرانی و زیر بنایی نیز 11 جلسه برگزار شده است، افزود: 92 درصد تحقق جلسات و 54 درصد تحقق مصوبات حاصل این جلسات است.

وی از برگزاری 10 جلسه کمیته صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: 83 درصد جلسات و 43 درصد مصوبات این کمیته تا کنون محقق شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تحقق 125 درصدی جلسات طرح‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: 66 درصد مصوبات این جلسه نیز تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه 42 درصد جلسات و 80 درصد مصوبات کمیته تحول اداری تا کنون محقق شده است، افزود: کمیته آب و کشاورزی نیز با برگزاری سه جلسه، 25 درصد در برگزاری جلسات و 75 درصد در تحقق مصوبات کارکرد داشته است.

عباسی با اشاره به اینکه در مجموع در سال جهاد اقتصادی 48 جلسه از سوی کمیته‌های مختلف این ستاد تشکیل شده است، افزود: از 258 مصوبه این ستاد تا کنون 159 مصوبه اقدام شده و 99 درصد در دست اقدام است که تا کنون 64 درصد مصوبات جلسات این ستاد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه 41 جلسه در شهرستان‌های مختلف استان زنجان در قالب ستاد جهاد اقتصادی برگزار شده است، یادآور شد: از 281 مصوبه این ستاد در شهرستان‌ها، 175 مصوبه تحقق یافته و 106 مصوبه در دست اقدام است.

عباسی با بیان اینکه جلسات ستاد جهاد اقتصادی در شهرستان‌های استان 49 درصد تا کنون تحقق یافته است، افزود: 61 درصد مصوبات شهرستان‌ها تا کنون تحقق یافته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول