اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

برپایی خیمه‌ نماز در کنار پست‌های هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از برپایی خیمه‌های نماز در کنار پست‌های هلال‌احمر این استان در ایام نوروز خبر داد.

برپایی خیمه‌ نماز در کنار پست‌های هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد‌

مختار امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در کنار هر یک از پست‌های جمعیت هلال‌احمر این استان در ایام نوروز خیمه‌های نماز برپا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور و برای پاسخگویی به مسائل شرعی مسافران و مهمانان نوروزی این استان در کنار هر یک از پست‌های هلال‌احمر ما علاوه بر خیمه نماز، یک روحانی مستقر خواهد بود که در مورد اماکن زیارتی استان راهنمای مسافران خواهند بود.

این مسئول عالی امور امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در سال گذشته در قالب طرح امداد نوروزی حدود 250 هزار نفر از خدمات پست‌های نوروزی ما استفاده کردند، ابراز داشت: در سال گذشته حدود 20 هزار مسافر نوروزی نیز در خیمه‌های نماز این فریضه واجب را به جای آوردند.

امیریان در ادامه عنوان کرد: طرح فرشتگان رحمت نیز امسال در این استان توسط جمعیت هلال احمر اجرا خواهد شد که با همراهی بسیاری از خیرین در ایام پایانی سال کمک‌های لازم جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار داده خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال پیش‌بینی کمک بیش از 500 میلیون ریالی را کرده‌ایم که با محقق شدن آن کمک بزرگی به نیازمندان خواهد شد.

وی از افزایش تعداد آموزش‌های این جمعیت در سال جاری خبر داد و گفت: آموزش‌های ما از 5 هزار نفر در سال گذشته به 65 هزار نفر در سال‌ جاری افزایش یافته است.

این مسئول امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه نیروهای این جمعیت در طرح نوروزی سال جدید در زمینه‌های مختلف آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، عنوان کرد: رفتار مناسب و در خور شأن با مهمانان نوروزی مهم‌ترین موضوعی بوده که در ارتباط با آن نیروهای ما توجیه شده‌اند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول