اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایندگی هلال‌احمر درمیان به شعبه ارتقاء یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نمایندگی هلال‌احمر درمیان به شعبه ارتقاء یافت.

نمایندگی هلال‌احمر درمیان به شعبه ارتقاء یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان،‌ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در این مراسم با بیان اینکه هلال‌احمر ایران برای ارائه خدمات در سراسر دنیا مرزی نمی‌شناسد، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر ایران اسلامی جزو پنج جمعیت امدادی برتر دنیا به شمار می‌رود.

محمدرحیم شهریاری گفت: جمعیت هلال‌احمر کشورمان در مراحل مختلف پیشگیری و آمادگی در حوادث و بحران‌ها دارای رتبه ممتاز و پیش‌گام بوده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد در استان در مباحث کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان در داخل و خارج از کشور همیشه پیشتاز بوده است، ادامه داد: خراسان‌جنوبی با توجه به تمام محرومیت‌ها و کمبودها بیشترین کمک را به قحطی‌زدگان سومالی و سیل‌زدگان پاکستان داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هم‌اکنون در محورهای بین‌شهری استان 12 پایگاه ثابت امداد جاده‌ای فعال است، تصریح کرد: این پایگاه‌ها از بُعد کمی و کیفی مقام اول کشور را دارا هستند.

شهریاری یادآور شد: هم‌چنین 3 هزار نفر روز کار از جوانان با استقرار در 17 پست راهنمای مسافران نوروزی در ورودی و خروجی شهرها راهنمای مردم در تعطیلات خواهند بود.

وی از برگزاری انتخابات نخستین مرحله شورای اجرایی هلال‌احمر شهرستان درمیان در اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد و متذکر شد: این شورا برای مدت چهار سال از میان داوطلبان همکاری با هلال‌احمر انتخاب و علاوه بر نظارت در عزل و نصب مدیران نیز نقشی ویژه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عضویت در جمعیت هلال‌احمر یعنی قبول و اشاعه فرهنگ انسانیت و نوع‌دوستی در جامعه اذعان داشت: هلال‌احمر سازمان خیریه امدادی ملی و مردم‌نهاد است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول