اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

افزایش خودروهای ست نجات به ناوگان هلال احمر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افزوده شدن چهار دستگاه خودروی ست نجات به مجموع تجهیزات هلال احمر استان به میمنت ایام نوروز خبر داد.

افزایش خودروهای ست نجات به ناوگان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه در اردبیل اظهار داشت: از امروز این چهار دستگاه با صرف هزینه 400 میلیون تومان که خریداری شده است در اختیار چهار پایگاه بین شهری قرار گرفته تا در ایام نوروز از این امکانات استفاده شود.

وی تصریح کرد: این خودروها مجهز به جدید‌ترین تکنولوژی امدادرسانی است که با به کارگیری آن می‌توانیم در بسیاری از حوادث سرعت عمل خود را تقویت کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از خرید خودروی آرگو و چندین آمبولانس مجهز دیگر برای نوسازی ناوگان امداد و نجات استان خبر داد و گفت:‌ این خودرو قابلیت آن را دارد که در دریا، کوهستان و مناطق صعب‌العبور خدمات امداد و نجات را انجام دهد به طوری که قابلیت تبدیل به قایق و خودروی کوهستان را در مواقع ضروری دارد.

غیبی با اشاره به خرید دستگاه زنده‌یاب پیشرفته در هنگام بروز حوادث متعدد به ویژه زلزله ابراز داشت: این دستگاه قادر است هر موجود زنده‌ای را که به عمق 100 متر زیر آوار مانده است با پیشرفته‌ترین امکانات خود از زیر آوار بیرون بیاورد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث آموزش نیروها ادامه داد: 300 امدادگر در روزهای گذشته در دوره باز‌آموزی شرکت کردند و در کنار گذراندن دوره‌های 35 ساعته و 178 ساعته به جدید‌ترین علوم و فنون روز‌آمد در حوزه امداد و نجات آشنایی پیدا کردند.

دبیر کارگروه حوادث استان خاطرنشان کرد: این افراد در قالب دو گروه به مدت یک هفته با حضور اساتید مجرب دانشگاه آموزش‌های لازم را همراه با آخرین تغییرات علوم و فنون روز سپری کرده و با شرکت در آزمون توانمندی خود را به اثبات رساندند.

غیبی بیان داشت: این نیروها در پایگاه‌های بین شهری در ایام نوروز به کارگیری شدند تا از توانمندی آنها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از تجهیز کلیه پایگاه‌های هلال احمر به زیر‌ساخت‌های خبررسانی، اطلاع‌رسانی، ارتباط جمعی، دوربین و تجهیزات عکاسی جهت انعکاس سریع و به موقع اخبار و رویدادهای مورد نیاز به مردم خبر داد و اظهار داشت: در حوزه آموزش علاوه بر فعالیت‌های گذشته و عقد قرارداد با برخی از دستگاه‌ها در آموزش اقدامات بشر‌دوستانه سعی کردیم در برخی از حوزه‌ها توسعه فعالیت‌های اصلی و اساسی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول