اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر ابرکوه

هلال‌احمر پیشگام فعالیت‌های خوبی در ابرکوه بود

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر ابرکوه گفت: هلال‌احمر ابرکوه در سال جاری پیشگام برخی از فعالیت‌های خیریه در این شهرستان بود.

هلال‌احمر پیشگام فعالیت‌های خوبی در ابرکوه بود

خلیل اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: هلال‌احمر در راستای اهداف خیرخواهانه خود پیشگام فعالیت‌های خوبی در سال جاری بود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هلال‌احمر شهرستان راه‌اندازی کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع‌محور بود.

اکرمی ادامه داد: یکی از این کاروان‌ها با نام جهاد فجر به روستاهای احمدآباد و فیروزآباد بخش مرکزی ابرکوه اعزام شد که در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر و با هدف توانمندسازی به اجرای طرح‌های خود پرداخت.

وی افزود: در این طرح برنامه‌هایی از جمله هماهنگی برای حضور مسئولان ادارات و نهادها در محل روستا، بررسی مسائل و مشکلات روستائیان، برنامه‌های آموزشی از جمله آموزش کمک‌های اولیه و امداد و سرکشی از خانواده‌های معلولان و محرومان و بررسی مسائل و مشکلات آنان اجرا شد.

اکرمی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، توزیع بسته‌های غذایی محرومان، ویزیت رایگان بیماران، پرداخت کمک هزینه درمان به تعدادی از بیماران و تشکیل پایگاه‌های داوطلبی در این دو روستا، از جمله دیگر فعالیت‌هایی بود که با همکاری و مساعدت سایر ادارات شهرستان به انجام رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح، ادارات بخش بهمن، شبکه بهداشت و درمان، مدیریت جهاد کشاورزی، جامعه بسیج مهندسان، بهزیستی، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعضای شورای اسلامی روستاهای احمدآباد و فیروزآباد و دهیاران این روستاها حضوری فعال داشتند.

اکرمی افزود: در این طرح هم‌چنین اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز به صورت فعالانه شرکت کردند و جمعی از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد و بخش نیر نیز در این برنامه حضور داشتند.

وی یادآور شد: این کاروان دومین کاروان نیکوکاری در سال جاری بود و نخستین کاروان نیز در ایام محرم به نام جهاد محرم به روستای اسدآباد اسفندآباد اعزام شد که فعالیت‌های مشابهی نیز در این روستاها انجام گرفت که مشارکت فعالانه بخشداری بهمن و ادارات یاد شده این بخش را به دنبال داشت.

اکرمی افزود: هلال‌احمر از هر فرصتی برای آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی استفاده می‌کند که یکی از نمونه‌های این فعالیت‌ها برپایی نمایشگاه تجهیزات امدادی و آموزش در محل مصلای نماز جمعه در ایام‌الله دهه فجر بود که در این روز با برپایی ایستگاه سلامت، بیماران توسط پزشک به صورت رایگان ویزیت شدند.

اکرمی یادآور شد: در طول ایام تعطیلات نوروزی نیز اعضای این جمعیت فعالانه به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول