اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعال شدن 350 امدادگر

طرح نوروزی هلال احمر اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با فعال شدن 350 امداد‌گر در قالب 18 پایگاه بین شهری از امروز آغاز شد.

طرح نوروزی هلال احمر اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در مراسم آغاز اجرای این طرح در اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچون سال‌های گذشته و مطلوب‌تر از همیشه در دو بخش امداد و نجات درون شهری و برون شهری طرح نوروزی خود را از امروز به مدت 20 شبانه‌روز تا 14 فروردین ماه سال آینده اجرا می‌کند.

بهرام غیبی تصریح کرد: طرح برون شهری جمعیت هلال احمر با هدف افزایش توان امداد و نجات و ارائه مطلوب و سریع‌تر خدمات و پاسخگویی به در راه‌ماندگان و حادثه‌دیدگان احتمالی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این خدمات بشر‌دوستانه با راهبرد اطمینان و آرامش‌بخشی به مسافران و گردشگران انجام شده و شرح خدمات پایگاه‌های بین شهری از قبیل خدمات اولیه نجات، رهاسازی مصدومان و انجام خدمات اولیه درمانی به آنها ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یکی دیگر از خدمات این جمعیت را در کنار ارائه خدمات امدادی اسکان اضطراری در راه‌ماندگان و مسافران گرفتار برف، کولاک و یخبندان توصیف کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی و احتمال بارش برف و وقوع کولاک در ایام تعطیلات نوروزی وجود دارد به همین خاطر مکان‌های امن و آرام اسکان اضطراری با تغذیه موقت پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود در صورت نیاز از این فضا بهره‌برداری شود.

غیبی بیان داشت: در بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امکانات و تجهیزات خود را مهیای سفرهای نوروزی کردیم به طوری که در حوزه سخت‌افزاری تابلوهای جمعیت باز‌سازی و زیبا‌سازی شده و بنرها و آرم‌های پایگاه‌ها مورد بازبینی قرار گرفته است.

این مسئول از تجهیز خودروهای مناسب با اقلام زیستی و دارویی و کنترل تجهیزات بی‌سیم و دیگر امکانات ارتباطی خبر داد و افزود: سعی کردیم با تجهیز سایت و دکل مسیر‌های مختلف خدمات پیام‌گیر بی‌سیمی ما تکمیل و کیفیت آن نیز ارتقا پیدا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به فعالیت سامانه 147 در قالب ندای امداد در این ایام برای تماس 24 ساعته مردم و پوشش خدمات امداد و نجات خاطرنشان کرد: ما با برقراری کشیک‌های 24 ساعته در این سامانه آماده پاسخگویی به مسافران، گردشگران و عموم مردم هستیم تا در فاصله زمانی کوتاه بتوانیم خدمات مناسبی را به حادثه‌دیدگان احتمالی ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ امسال علاوه بر خدمات مرسوم و رایج سال‌های گذشته با تجهیز 35 دوربین نظارتی برای ما امکانی فراهم شده است تا در اتاق نظارتی خود بتوانیم وضعیت جاده‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول