اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه رودهن خبر داد

پیگیری فاز بیوفوتونیک آزمایشگاه پژوهشی دانشگاه رودهن

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از پیگیری امور اجرایی فازهای پژوهشی لیزر و بیوفوتونیک خبر داد.

پیگیری فاز بیوفوتونیک آزمایشگاه پژوهشی دانشگاه رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران شهرام وزیری شب گذشته در جمع پژوهشگران این مرکز دانشگاهی اظهار داشت: جذب اعتبارات پژوهشی و خدماتی مراجع مختلف از سوی آزمایشگاه پژوهشی خاک واحد رودهن در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مهم با ارسال دستورالعمل‏های ابلاغی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‏گیرد.

وزیری با اشاره به چند و چون روند اجرای امور آزمایشگاه پژوهشی این واحد دانشگاهی خاطر نشان کرد: سال گذشته امور مطالعاتی راه‏اندازی آزمایشگاه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به اتمام رسید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: این مهم در سال جاری با پیگیری امور اجرایی فازهای پژوهشی لیزر و بیوفوتونیک نیز ادامه یافت.

وی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه پژوهشی گفت: تاسیس این آزمایشگاه پژوهشی مواهب بسیاری نظیر ایجاد امکانات لازم جهت بررسی حاصل‏خیزی خاک، تغذیه گیاه و فیزیک خاک، آزمایش‏های مورد نیاز افراد، نهادها و سازمان‏ها را با دقت بسیار بالا در رنج "بی.بی.پی" و "پی.پی.ام" فراهم می‏سازد.

وزیری ادامه داد: این آزمایشگاه پژوهشی خاک با تجهیز به دستگاه‏های مدرن و با به کارگیری کادری مجرب در مساحتی بیش از 450 مترمربع در پنج بخش آب، خاک، شیمی و حاصل‏خیزی خاک، تغذیه گیاه و فیزیک خاک کار خود را آغاز می‏کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از آمادگی این آزمایشگاه پژوهشی برای ارائه مشاوره کارشناسی به نهادهای مرتبط خبر داد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول