اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان خبر داد

آموزش 152 مهماندار اتوبوس در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان گفت: آموزش 152 مهماندار اتوبوس در گلستان انجام شده است.

آموزش 152 مهماندار اتوبوس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی میقانی عصر امروز در جمع شرکت‎های مسافربری استان گفت: یکی از اقداماتی که در سال 1391 محقق می‌شود رتبه‎بندی تمام شرکت‎های مسافربری است.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد حمل و نقل کشور زمینی است افزود: در حال حاضر 62 شرکت حمل و نقل و چهار شعبه آن در گلستان فعال هستند.

میقانی خاطر نشان کرد: از شاخص‎های تعیین امتیاز رتبه‎بندی شرکت‎ها می‎توان به تعداد دستگاه‎های مسافربری تحت تملک شرکت، کیفیت مدیریت و پرسنل، گذراندن دوره‎های آموزشی و استفاده از مهمان‎داران مجاز اشاره کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان با بیان اینکه تمام شرکت‎های گلستان در رتبه پنجم هستند افزود: بر اساس نظارت‎های انجام شده توسط اداره کل حمل و نقل گلستان برای تمام شرکت‎های مسافربری استان رتبه پنج در نظر گرفته شده که این رتبه منوط به دریافت 3 هزار و 200 امتیاز است.

وی با بیان اینکه شرکت‎های مسافربری باید تلاش کنند تا در یک فضای رقابتی، امتیاز خود را ارتقا دهند گفت: امتیاز هر شرکت ضمن ثبت در پروانه شرکت در کنار نام شرکت قرار می‌گیرد و به مشتری اجازه می‎دهد که کیفیت برتر را انتخاب کند.

میقانی با بیان اینکه بحث آموزش یکی از مواردی است که در کسب رتبه بالاتر برای شرکت‎ها بسیار مورد توجه قرار دارد یادآور شد: در سال جاری 152 مهماندار اتوبوس را آموزش داده‌ایم که تلاش داریم در سال آینده زمان بیشتری را به این خصوص اختصاص ‌دهیم.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های استان گلستان با بیان اینکه به دنبال ارتقای ارائه خدمات از سوی شرکت‎های مسافربری هستیم تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف فاصله زیادی وجود دارد و مردم نیز می‎توانند در صورت انتقاد، پیشنهاد و یا دیدن تخلف از سوی شرکت‎ها آن را به شماره 3000143 پیامک بزنند تا در این مسیر به ما کمک کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول