اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه جاری

تقاضای سفر اصفهانی‌ها با اتوبوس 20 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: به صورت معمول در اسفندماه هر سال و در آستانه سال جدید تقاضای سفر شهروندان اصفهانی با اتوبوس افزایش 20 درصدی دارد.

تقاضای سفر اصفهانی‌ها با اتوبوس 20 درصد افزایش یافت

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از اتوبوس در سطح شهر باید به یک فرهنگ تبدیل شود، اظهار داشت: به صورت معمول استفاده شهروندان از اتوبوس‌ها در روز‌های پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان همانند سال گذشته در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اصفهان فعال است، اظهار داشت: تمام مسیر‌های خطوط اتوبوس‌رانی در سطح شهر در ایام نوروز فعال است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: هم‌چنین اتوبوس‌رانی اصفهان در ایام نوروز از ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی به میدان امام حسین(ع) و با‌لعکس سرویس‌دهی به مسافران را انجام می‌دهد.

وی به افزایش تعداد مسافران اتوبو‌س‌رانی در روز‌های پایانی سال اشاره کرد و افزود: به صورت معمول در اسفندماه هر سال و در آستانه سال جدید تقاضای سفر شهروندان اصفهانی با اتوبوس افزایش 20 درصدی دارد.

روحانی با اشاره به کاهش 60 درصدی مسافران اتوبوس‌رانی در ایام نوروز تأکید کرد: در ایام نوروز هر سال تعداد مسافران خطوط اتوبوس‌رانی و به ویژه در پنج روز نخست ایام نوروز کاهش می‌یابد و تقاضای سفر با اتوبوس در این ایام به حداقل ممکن می‌رسد.

وی به دلایل این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از شهروندان در این ایام به دید و بازدید‌های نوروزی مشغول هستند و تعطیلی ادارات و مدارس نیز از دلایل کاهش مسافران خطوط اتوبوس‌رانی در ایام نوروز است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول