اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی خبر داد

نصب تجهیزات ایمنی در جاده‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی گفت: تجهیزات ایمنی شامل تابلو و علایم ایمنی در جاده‌های آذربایجان غربی نصب می‌شود.

نصب تجهیزات ایمنی در جاده‌های آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رحمان‌زاده عصر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست احداث شهرستان ارومیه اظهار داشت: در راستای ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها تاکنون بیش از 500 تابلو هشداردهنده، مسیرنما و اطلاعاتی در جاده‌ها نصب شده است.
وی افزود: این تعداد تابلو در بزرگراه ارومیه - سلماس، جاده ارومیه - اشنویه و بزرگراه ارومیه - مهاباد نصب شده است.
به گفته این مسئول همچنین در بزرگراه‌ ارومیه – سلماس، جاده گلمانخانه و بزرگراه شهید کلانتری 270 عدد سرعت‌گیر پلاستیکی نصب شده است.
رحمان‌زاده با اشاره به عملیات خط‌کشی در جاده‌ها اشاره و تصریح کرد: عملیات خط‌کشی در بزرگراه ارومیه - سرو به طول 12 کیلومتر اجرا شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع  11 هزار و 979 کیلومتر راه‌های هم‌سنگ استان تاکنون 220 کیلومتر بزرگراه احداث شده است، گفت: بیش از 300 کیلومتر بزرگراه در دست ساخت است که در سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته رحمان‌زاده 70 کیلومتر بزرگراه در محدوده جاده‌های آذربایجان غربی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری تا پایان امسال، گفت: هشت کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه – میاندوآب و هشت کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه سلماس - صوفیان از بزرگ‌ترین طرح‌های راهسازی استان است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رحمان‌زاده اظهار داشت: ایمن‌سازی بزرگراه خان‌تختی - سلماس، بهسازی و آسفالت محور ارومیه – اشنویه از دیگر طرح‌های راهسازی قابل بهره‌برداری تا پایان سال جاری است.
وی همچنین افزود: مراحل اجرایی طرح‌های احداث جاده خوی – رازی، بهسازی و روکش آسفالت محور چالدران – کشمش‌تپه و همچنین بهسازی محور میاندوآب – شاهین‌دژ  در سال جاری به پایان می‌رسد.
رحمان‌زاده خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای تکمیل مراحل ساخت 70 کیلومتر بزرگراه 515 میلیارد ریال است.
وی گفت: ارتقای استاندارد جاده‌ها و افزایش سرعت ترانزیت کالا و مسافر در کوریدور ارتباطی شمال غرب به جنوب کشور  از جمله دستاوردهای اجرای این طرح‌ها است. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول