اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی

حریم‌ها در ورزش همگانی حفظ شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: ورزش همگانی لذت بیشتری دارد اما حریم‌ها و معیارها در این ورزش باید حفظ شود.

حریم‌ها در ورزش همگانی حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد صبح امروز حجت‌الاسلام هاشمی‌گنابادی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت "جام فجر" مشهد مقدس که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همگانی یک مسئله معقول است و جایی برای گفت‌وگو ندارد.

نماینده ولی‌‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا انسان زندگی خوب و شادابی داشته و دغدغه و استرسش کمتر باشد.

وی با اشاره به اینکه نشاط بیشتر در زندگی سبب می‌شود تا انسان از زندگی لذت ببرد، تأکید کرد: هر نقصی که در ما هست به خود ما برمی‌گردد اما اگر انسان در زندگی برنامه‌ریزی صحیحی برای سلامتی خود داشته باشد دارای عمر طولانی می‌شود و در این راستا عمر طولانی یک عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی در ادامه تصریح کرد: اما باید زمینه و بستر عمر طولانی را نیز فراهم کنیم.

هاشمی‌گنابادی گفت: ما باید تمام امکانات را فراهم کنیم تا جسمی سالم و عمری طولانی داشته باشیم زیرا در آموزه‌های دینی ما نیز آمده است است که انسان باید راحت زندگی کند.

وی با بیان اینکه ورزش دسته‌جمعی خوب است زیرا ورزش تنهایی لذتی ندارد، ادامه داد: ما به واسطه اینکه مسلمان هستیم باید معیارها و حریم‌های دینی را نیز رعایت کنیم زیرا اگر حریم‌ها رعایت شود چه بسا تحول ارزشی، اخلاقی و معنوی در ورزش ما ایجاد شود.

هاشمی‌گنابادی افزود: ورزش کار مطلوبی است چرا که هم سلامتی جسم هم سلامتی روح را به همراه دارد اما مستلزم این است که از قبل برای آن مقدماتی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید نسل سالم تربیت کنیم و در این ارتباط تاکنون کم ‌کار کردیم، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به شاخص‌های بین‌‌المللی در زمینه تربیت یک نسل سالم باید هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی افزود: در این راستا همه ما از بزرگ و کوچک، زن و مرد و پیر و جوان باید دست به دست هم بدهیم و با جدیت این موضوع را دنبال کنیم، هم‌چنین مدیران ما نیز باید برنامه‌ریزی‌های صحیح را در این ارتباط در رأس امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول