اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

رشد ورزش اصفهان در سال 90 بسیار چشمگیر بود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش استان اصفهان با وجود مشکلات مالی در سال 90 در بسیاری پارامترها با رشد چشمگیری همراه شد.

رشد ورزش اصفهان در سال 90 بسیار چشمگیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان افشین ملایی در گردهمایی رؤسا و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که امروز در تالار افتخارت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در 16 شاخص، ورزش استان با رشد و موفقیت‌هایی همراه بود به طوری ‌که در میزبانی مسابقات کشوری 68 درصد، برگزیدگان تیم‌های ملی 38 درصد و کلاس‌های آموزشی 83 درصد با رشد مواجه شدیم.

وی افزود: از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان که در تفاهمنامه‌ها با هیئت‌های ورزشی به امضاء رسیده بود، یک میلیارد و 527 میلیون تومان آن تحقق یافته که 70 درصد را شامل می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت بازی‌های المپیک 2012 لندن، خطاب به هیئت‌ها از آنها خواست ورزشکاران نزدیک به کسب مدال المپیکی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

ملایی تأکید کرد: اگر هر ورزشکاری از اصفهان برای نخستین بار در تاریخ اصفهان موفق به کسب مدال المپیکی شود، جایزه ویژه‌ای به او تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به رشد خوب بیمه ‌شدگان ورزشی در سال 90 از رشد بی‌نظیر بیمه ‌شدگان ورزش هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان خبر داد و افزود: این افراد از 2 هزار به 23 هزار نفر افزایش یافته که در تاریخ ورزش کشور بی‌نظیر است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه به برگزاری المپیاد ورزشی ایرانیان که سال آینده قرار است برگزار شود، اشاره کرد و اظهار داشت: اصلی‌ترین پارامتری که هیئت‌ها با آن مورد ارزیابی واقع می‌شوند همین المپیاد است که امیدواری هیئت‌ها به سمت و سوی موفقیت در این آزمون بزرگ است.

وی گفت: المپیاد فرصت خوبی است تا عملکرد هیئت‌های ورزشی در سه سال گذشته به منصه‌ ظهور برسد.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول