اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر تبریز:

بهار 91 عملیات ساخت کمپ ورزشی خاوران آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کلانشهر تبریز گفت: بهار سال 91 عملیات ساخت کمپ ورزشی در خاوران تبریز آغاز می‌شود.

بهار 91 عملیات ساخت کمپ ورزشی خاوران آغاز می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، علیرضا نوین در جمع روسا، نایب رئیسان بانوان و دبیران هیئت‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی بیان داشت: بسترهای مناسب برای ورزش تبریز و استان از سوی شهرداری تبریز آماده و مهیا است و با روحیه تعامل و همکاری در خدمت هیئت‌های ورزشی هستیم.

وی افزود: شهر تبریز به دلیل وجود آب و هوای مناسب، استعدادهای ناب ورزشی، جذب توریسم و بحث توریسم ورزشی نیاز به یک کمپ بزرگ ورزشی داشت که پس از بررسی و جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار بهار سال 91 عملیات احداث کمپ بزرگ ورزشی در خاوران تبریز آغاز خواهد شد.

شهردار کلانشهر تبریز تصریح کرد: از قهرمانان ورزشی تبریز حمایت قاطع داریم و قهرمانان را در بدنه شهرداری تبریز در راستای کاهش دغدغه‌های مالی جذب می‌کنیم، همچنین در بخش ورزش همگانی در نخستین گام زیرساخت‌های ورزش همگانی در پارک‌ها و بوستان‌ها مهیا شده و در دومین گام در سال 91 همایش‌ها و جشنواره‌های بزرگ ورزش همگانی برای جوانان و عموم برگزار خواهد شد.

نوین افزود: هیئت‌های ورزشی تشکل‌های غیردولتی بزرگی در استان هستند و شهرداری تبریز حامی هیئت‌های ورزشی بوده و کمک‌های مالی و تیم‌های ورزشی را در سال 90 انجام داده و حاصل این حمایت‌ها پس از حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر، حضور تیم‌های والیبال، والیبال نشسته، هندبال بانوان و هندبال آقایان در لیگ‌های برتر کشور است.

وی افزود: المپیاد ایرانیان به دلیل شناسایی استعدادهای ورزشی برای ورزش استان مهم بوده و شهرداری تبریز که با مقوله بومی‌گرایی در تیم‌های ورزشی اهمیت خاصی قائل است بر برترین‌های المپیاد ایرانیان سرمایه‌گذاری خواهد کرد و حامی ورزش تبریز در المپیاد ایرانیان خواهد بود.

در این نشست که با حضور شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد، از روسا، نایب رئیسان بانوان و دبیران هیئت‌های ورزشی بابت یک سال تلاش در سال 90 تجلیل و قدردانی شد همچنین از  شهردار کلانشهر تبریز به دلیل حمایت از ورزش آذربایجان‌شرقی با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

همچنین در این نشست از خانواده مرحومان فقید قهرمانان اسکی استان زینال زینالوند، کنعان کنعالی‌زاده و مهدی باقری که در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول