اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

فعالیت شهرداری در ورزش شهروندی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: به دلیل اهمیت مهم ورزش شهروندی، فعالیت شهرداری در زمینه سلامت و تندرستی خانواده‌ها و به خصوص بانوان در سال 91 با قدرت ادامه خواهد داشت.

فعالیت شهرداری در ورزش شهروندی ادامه دارد

 میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به فقر حرکتی در بانوان و اهمیت ورزش در این قشر جامعه، سازمان ورزش با جدیت بیشتری در راستای ورزش همگانی گام برمی‌دارد.

وی، از عملکرد سازمان ورزش شهرداری در خصوص ورزش بانوان در سال 90 اظهار رضایت کرد و افزود: حدود 400 هزار نفر در مناسبت‌های مختلف کوه‌روی خانوادگی شرکت کردند و 400 هزار نفر دیگر نیز در همایش‌های ورزش همگانی که توسط سازمان ورزش برگزار شد حضور فعال داشتند.

سهرابی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش همگانی بانوان نیز اقداماتی در رشته‌های آمادگی جسمانی، ورزش صبحگاهی، اروبیک، والیبال، هندبال، فوتسال، کاراته انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان ورزش اذعان داشت: مسابقات ورزش همگانی در رشته‌های طناب‌کشی، آمادگی جسمانی و شنا در بین 50 هزار نفر در 15 سالن و اماکن ورزشی شهرداری در بین شهروندان انجام گرفت که در نظر داریم در سال آینده این مسابقات را در رشته‌های بیشتری برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: ورزش کارمندی بانوان نیز سال موفقی را پشت سر گذاشت و در مسابقات قهرمانی والیبال کلانشهرهای کشور که به میزبانی سازمان ورزش برگزار شد و بانوان والیبالیست شهرداری توانستند نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورند همچنین مسابقات دهه فجر مابین کارکنان مناطق 10گانه در رشته‌های شنا، شطرنج، تنیس روی میز با موفقیت در بین بانوان شهرداری برگزار شد.

سهرابی تصریح کرد: با نظرسنجی که در بین اقشار مختلف بانوان انجام گرفته است، همگان اذعان دارند با انجام تمرینات مرتب ورزشی در پارک‌ها و اماکن ورزشی شهرداری از بسیاری از بیماری‌ها چون افسردگی، بیماری‌های قلب و عروق، آرتروز و سایر بیماری‌های پیشگیری شده است که از این حیث بسیار خوشحالیم.

وی با برشمردن اماکن ورزش شهرداری تبریز برای ورزش همگانی ادامه داد: 20 مربی متخصص و کارکشته در 18 پارک و اماکن ورزش شهرداری آنا در قطران، ارم در شهرک ارم، اندیشه، شهرک طالقانی سالن امید، پارک بانوان شمس تبریزی، پارک بانوان ولیعصر، پارک بانوان شهرک باغمیشه،سالن میلاد( پارک قائم مقام)، پارک مشروطه، پارک بها، سالن خطیب، سالن خانه‌سازی، پارک هیئت علمی مارالان، سالن الغدیر کشتارگاه سابق، پارک پلیس شهرک پرواز، پارک شمیم پایداری، آخماقیه و پارک ترافیک شهرک پرواز تبریز به صورت روزانه فعالیت می‌کنند.

سهرابی اظهار داشت: طرح چتر سلامتی و تندرستی با هدف ارتقا سطح سلامت و تندرستی شهروندان نیز در پنج منطقه انجام شد که امیدواریم در سال آینده تمام مناطق شهر زیرپوشش این طرح قرار گیرند همچنین طرح غربالگری دیابتی با همکاری اداره بهداشت استان روی حداقل 5 هزار نفر از بانوان تبریز انجام یافته است که هم اکنون هم ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: تیم‌های بانوان شهرداری تبریز در رشته‌های فوتسال و هندبال در ورزش قهرمانی فعالیت دارند و در لیگ یک کشور نیز با رقیبان مسابقه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد سال 91 نیز همچون سال 90 سال پرباری برای ورزش شهرداری باشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول