اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی هیئت برتر کشوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی از انتخاب هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی در سال جاری به عنوان هیئت برتر کشوری خبر داد.

هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی هیئت برتر کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسن رشیدیان صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت (جام فجر) که در سالن همایش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که در 20 سال آینده بزرگترین مشکلات ما در جامعه مشکلات جسمی و حرکتی است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون شما می‌توانید به ما کمک کنید که در آینده با این مشکل مواجه نشویم تا بتوانیم جامعه‌ای سالم، با نشاط و پرتحرکی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ وقت جامعه ما مواجه با بحران جسمی و حرکتی نشود، ادامه داد: همه شما در این زمینه نقش دارید و می‌توانید ترویج دهنده ورزش در بین جامعه باشید.

رشیدیان اظهار داشت: اما آنچه که وظیفه ما در هیئت‌های ورزشی می‌باشد این است که باید بتوانیم به درستی و قانونمند از شما فعالان حوزه ورزش دفاع و پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید هر سال کیفیت و محتوی کارمان را بالا ببریم افزود: در نظر داریم تعداد تیم‌هایی را نیز که در مسابقات این دوره شرکت داشتند را بیشتر کنیم به طوری که در آینده شاهد این موضوع باشیم که همه سازمان‌های دولت به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند.

رشیدیان تأکید کرد: در نهایت آنچه که انتظار ما و شما می‌باشد این است که جامعه‌ای سالم را در بین کارمندان دولت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما در راستای این برنامه طرح پشتیبانی از کارمندان دولت را نیز به استانداری ارائه دادیم که در صورت اجرایی شدن این طرح، کارمندان دولتی که در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند، می‌توانند از تشویق و پاداش‌های کاری نیز بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم روزی برسد که همه مردم و کارمندان دولت به فعالیت‌های ورزشی بپردازند و ما نیز تنها یک وظیفه داریم و آن این است که خدمت‌گذار شما عزیزان باشیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول