اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آبیک خبر داد

اعزام 720 آبیکی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آبیک گفت: 720 نفر از مردم آبیک در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 720 آبیکی به اردوهای راهیان نور

رضا اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: مقابله با جنگ نرم و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، محوریت اصلی اردوهای راهیان نور است.

وی به فراموشی سپردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، فاصله انداختن بین نسل جدید و نسل جبهه و جنگ و خدشه وارد کردن بر حیات نظام اسلامی را از اهداف دشمنان ذکر کرد و افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ضروری است چراکه با تحقق این امر، می‌توانیم مسیر انقلاب که مسیر اسلام و ائمه (ع) است را ادامه داده و در تمام عرصه‌ها موفق و پیروز شویم.

این مسئول افزود: فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه هر ملتی شهادت دارد، اسارت ندارد به این معناست که با شناخت فرهنگ شهادت می‌توان از وابستگی به کشورهای دیگر دور ماند و در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

اسفندیاری ادامه داد: فرهنگ شهادت علم پیروزی انقلاب اسلامی در تمام دوران بوده که با حفظ، استمرار و تقویت آن در جامعه می‌توان به حیات انقلاب اسلامی تداوم بخشید.

فرمانده سپاه آبیک عنوان کرد: تأثیرات ارواح مطهر و طیبه شهدا در انسان شعار و احساس نیست بلکه به طور عمقی و واقعی است.

وی رویکرد راهیان نور را رویکرد فرهنگی برشمرد و تأکید کرد: 720 نفر از مردم شریف آبیک در تاریخ 25 و 29 اسفند ماه و نیز چهارم و هشتم فروردین ماه سال آتی در قالب 18 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک از حضور یک روحانی در هر کاروان و 18 راوی با زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد و افزود: 23 نفر به عنوان پیشقراولان آماده‌سازی برای زائران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

اسفندیاری با بیان اینکه زائران بیشتر از اعضای شجره طیبه صالحین هستند تصریح کرد: امسال در اعزام‌ها کمیت را در نظر گرفته‌ایم و با افزایش یک روزه اردو و ماندگاری در مناطق عملیاتی جنوب، بر کیفیت راهیان نور افزوده‌ایم.

وی اضافه کرد: زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور از شلمچه، طلائیه، اروندکنار، هویزه و یادمان‌های مختلف بازدید می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب جانشان را نثار کردند لذا آحاد جامعه وظیفه دارند با پاسداشت خون شهدا، یادشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک از برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه، برنامه‌های خاطره‌گویی و مداحی و مسابقات فرهنگی برای زائران در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اسفندیاری یادآور شد: مسئولان باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اجرای برنامه‌های مختلف، ارتباط نسل جدید را با شهدا استمرار ببخشند و این درحالی است که زائران کربلای ایران نیز باید با برقراری ارتباط با شهدا مسیر هدایت را طی کنند تا به سمت ضلالت و بیراهه نروند.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول