اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

راه‌اندازی راهیان نور تدبیر رهبری بود/ پیش‌بینی منابع مالی کاروان قوی‌تر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: اعزام راهیان نور تدبیر مقام معظم رهبری به‌عنوان یک کار بزرگ فرهنگی علیه ناتوی فرهنگی دشمن بود.

راه‌اندازی راهیان نور تدبیر رهبری بود/ پیش‌بینی منابع مالی کاروان قوی‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در دومین جلسه ستاد راهیان نور بیان داشت: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، حضور آنان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان نور بیان داشت: درک برخی از واقعیات دفاع مقدس که به انتقال ارزش‌ها کمک می‌کند شاید در غیر از مناطق عملیاتی امکان‌پذیر نباشد، ولی حضور در این مناطق و لمس برخی از موضوع‌ها با مشاهدات عینی امر انتقال و درک مسایل را سهل‌تر و آسان‌تر می‌سازد.

* استفاده از راویان مجرب

وی استفاده از راویان مجرب و توانا را برای بیان خاطرات، حوادث و اتفاقات دوران دفاع مقدس برای زائران ضروری دانست و افزود: بیان درست روایات دفاع مقدس و رشاد‌ت‌های رزمندگان برای آشنایی نسل‌های جوان (سوم و چهارم انقلاب) و آیندگان ضروری و موثر است.

مشایخی انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل‌های آتی را یکی از راهکارهای مقابله با تهدیدات نرم دشمن در اعزام زائران راهیان نور دانست و بیان داشت: این تدبیر مقام معظم رهبری کار بزرگ فرهنگی علیه ناتوی فرهنگی دشمن محسوب می‌شود.

رئیس ستاد قرارگاه راهیان نور شهرستان نور تصریح کرد: هزینه اعزام راهیان در واقع سرمایه‌گذاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و میزان هزینه این امر در مقابل بازخورد این حرکت فرهنگی بسیار ناچیز است.

وی در عین حال خواستار تامین اعتبار مورد نیاز از سوی مبادی ذی‌ربط به این امر شد و افزود: تمام دستگاه‌ها با تعامل و همکاری نسبت به حمایت و پشتیبانی از کاروان‌های راهیان نور مبادرت ورزند.

ناصر توکلی فرمانده سپاه ناحیه نور نیز از آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان از 21 اسفند خبر داد و افزود: این اعزام‌ها تا 15 فروردین ادامه دارد.

مرتضی مومنی شهردار رویان نیز با بیان اهمیت و ضرورت اعزام راهیان نور اذعان داشت: پس از سال‌ها از این اقدام مقدس پیش‌بینی منابع مالی نشده، بنابراین پیش‌بینی منابع مالی ضروری است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول