اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زاهدان خبر داد

اعزام 95 درصد بسیجیان زاهدانی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: بیش از 95 نفر از خواهران و برادران بسیجی شهرستان زاهدان در قالب کاروان‌های راهیان نور به میعاد‌گاه شهدا و رزمندگان اعزام می‌شوند.

اعزام 95 درصد بسیجیان زاهدانی به اردوهای راهیان نور

محسن اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بسیجیان خواهر و برادر در مقاطع مختلف به اردوهای راهیان‌نور اعزام شده‌اند که این اعزام‌ها از پاییز تا زمستان اعزام دانش‌آموزان بسیجی مقطع دوم متوسطه به سرزمین‌های نور انجام شده است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در اقشار مختلف بسیج و بسیجیان از ثأثیر گذاری بالا و مفیدی برخوردار است افزود: استفاده از فضای اردویی معنوی مناطق جنگی و ارزشی جبهه و جنگ، ایثار و شهادت، مسیر تفریح جوانان و نوجوانان و هدایت بیشتر آینده‌سازان انقلاب به میعادگاه شهداء و رزمندگان است.

وی تصریح کرد: باز کردن فضای جبهه و شهادت در مقاطع مختلف با معرفی کتاب، نوشته‌های شهدای رزمندگان  و معرفی شخصیت شهید در هر قشر به عنوان الگو، بازدید از مناطق و حماسه‌های آن منطقه، ثبت تاریخ دفاع مقدس و انعکاس آن به جوانان، راهنمایی‌های پیامبر گونه امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای، افزایش فضای ارزشی و معنوی دفاع مقدس در خانه‌ها و مدارس بیش از هر زمان دیگر، کاهش فاصله دفاع مقدس و نسل جوان جامعه را از مهم‌ترین را همکارهای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

فرمانده سپاه زاهدان بیان داشت: این اعزام در فروردین ماه سال 1391 با اعزام بیش از 950 بسیجی خواهر و برادر به کمک 25 دستگاه اتوبوس به مدت یک هفته برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول