اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خرم‌دره:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف راهیان نور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خرم‌دره انتقال ارزش‌های دفاع مقدس را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف راهیان نور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، موسی رضایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور این شهرستان با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با توکل به خداوند و توسل به ائمه معصومین توانستند در برابر رژیم بعثی ایستادگی کنند، اظهار داشت: بسیجیان سلحشور ایران با الهام گرفتن از آیات قرآن کریم در برابر خمپاره‌ها و موشک‌های دشمن مقاومت کرده و پیروزی را از آن خود کرند.

وی در ادامه به برگزاری اردوهای راهیان نور از سوی سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود:‌ برگزاری اردوهای راهیان نور تاثیرهای معنوی خاصی را بر روی جوانان می‌گذارد.

فرمانده سپاه خرم‌دره هدف از برگزاری این اردوها را حفظ آرمان‌ها‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: طی چندین سال گذشته با حضور پرشور جوانان در اردوهای راهیان نور مواجه بوده‌ایم و این اردوها با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: همکاری جدی و صمیمانه ارگان‌های دولتی و خصوصی برای برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند برای ارتقای سطح کیفی و کمی این اردو‌ها موثر است.

رضایی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی است، گفت: در این راستا باید تدابیر ارزشمندی اتخاذ شود که دراین زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان اضافه کرد: جوانان و نسل امروزی برای مقابله با تهاجم دشمنان و جنگ نرم نیاز به الگو دارند، که حضور آنان در مناطق عملیاتی و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند موثر واقع شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول