اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایشی 2 برابری ثبت شد

نگاه تیزبین امور اراضی دماوند به زمین‏های واگذار شده

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: در سال 90 نگاه تیزبین اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به زمین‏های واگذار شده افزایشی دو برابری داشت.

نگاه تیزبین امور اراضی دماوند به زمین‏های واگذار شده

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در خصوص اراضی واگذار شده دقتی ویژه مبذول داشته است.

وی ادامه داد: چراکه این اراضی مصداقی از بیت‏المال و متعلق به همه اقشار و همه نسل‏های این مرز و بوم اسلامی است.

خلیلی اضافه کرد: از سوی دیگر، این اداره در راستای حفاظت از خاک به عنوان یکی از منابع پایه تولید اقدامات بسیاری کارگشایی را اجرایی ساخته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با اشاره به بخشی از این اقدامات خاطرنشان کرد: جلوگیری از تغیر کاربری اراضی زراعی، معرفی متخلفان به مراجع قضایی، قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز، نظارت بر اراضی واگذاری و نظارت بر مجوز کمیسیون‏های تبصره چهار و یک را می‏توان بخشی از این اقدامات شایسته به شمار آورد.

وی تصریح کرد: این اقدامات در سایه تلاش‏های صورت گرفته نسبت به برنامه‏های سال گذشته دارای رشدی چشم‏گیر و کم‏نظیر بود.

خلیلی یا اشاره به شرایط کمی و کیفی نظارت بر کمیسیون‏های مرتبط با اداره امور اراضی گفت: این نظارت بر شرایط کیفی کمیسیون‏های تبصره چهار و یک افزایشی قابل توجه داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: اما در زمینه کمی در سال گذشته 28 فقره پرونده در این دو کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: اما نظارت بر مجوز کمیسیون‏های تبصره چهار و یک در زمان مشابه سال 90، به عدد قابل توجه 96 پرونده افزایش یافت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول