اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین مظفر:

انتخابات فرایند اصلاح مدیریت کشور است

خبرگزاری فارس: وزیر اسبق آموزش و پرورش، بهترین راه برای اصلاح مدیریت کشور را انتخابات و حضور افرادی اصلح، شجاع، ولایی، کارشناس، صاحب طرح و برنامه و مدبر در مجلس خواند.

انتخابات فرایند اصلاح مدیریت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین مظفر عصر امروز در جمع مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: غالب نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی از بطن جامعه و خانواده معزز شهدا برخاسته‏اند.

وی با اشاره به بیانات گوهربار امام راحل (ره) در خصوص حفظ انقلاب خاطرنشان کرد: امام راحل عظیم‏الشان (ره) در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خود فرمودند که "حفظ این نظام اوجب واجبات و واجب‏تر از نماز و روزه است".

مظفر ادامه داد: قهر از نظام راه درست حل معضلات در جامعه نیست؛ بلکه باید راه‏حل اصلی اصلاح مدیریت کشور را در شرکت در انتخابات و گزینش افرادی قوی جست‏وجو کرد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به برخی تبعات مثبت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از انتخابات نهم، کشوری مانند ترکیه که آهسته آهسته در مسیر پیوستن به صف دشمنان ایران قرار داشت، دوباره دست دوستی دراز کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، گروه مذاکره کننده بر سر مسئله هسته‏ای ایران نیز دوباره بدون پیش‏شرط خواستار آغاز مذاکرات با ایران شد.

مظفر اضافه کرد: مردم با شرکت در انتخابات می‏توانند افراد ضعیف‏تر را به قوی‏تر تبدیل کنند و موجبات تشکیل مجلسی با شاکله قدرتمند را فراهم سازند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در ادامه، انقلاب اسلامی ایران را موجب خشنودی دوستان و اسباب خشم دشمنان مردم این مرز و بوم اسلامی خواند.

وی تصریح کرد: برای این انقلاب، هزینه‏های بسیاری شده است که 220 هزار شهید و 600 هزار جانباز نقص ‏عضو از آن جمله هستند.

مظفر اضافه کرد: از این رو، باید با چنگ و دندان از این یادگاری که نتیجه صدها سال مقاومت، تلاش، زجر و رنج فرزندان این مرز و بوم است، صیانت شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول