اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد

ثبت و ضبط شکل و محتوای انتخابات به عنوان افتخار ملی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نحوه برگزاری انتخابات از نظر شکل و محتوا باید در تاریخ به عنوان افتخار ملی ثبت و ضبط شود.

ثبت و ضبط شکل و محتوای انتخابات به عنوان افتخار ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی ظهر امروز در نشست مشترک فرمانداران با ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید از تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری باشکوه انتخابات تقدیر و تشکر شود.

وی بر لزوم ثبت و ضبط نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: این ثبت و ضبط باید در همه ابعاد از جمله محتوا هم انجام شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه تنها نگرانی موجود از کرکری‌های بعد از انتخابات بود، گفت: فرمانداران شهرستان‌ها در این مورد هم بسیار خوب عمل کرده‌اند و تا کنون هیچ گزارشی در این زمینه نرسیده است.

در ادامه جلسه امام جمعه هیدج با اشاره به تهدیدهای دشمن بر ضد ایران قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این تهدیدها موجب متحد شدن ملت و همچنین تحریک غرور ملی ایرانیان شد.

حجت‌الاسلام محمد نوری همکاری و هماهنگی نیروهای ارزشی را از دیگر دستاوردهای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: با ادامه این همکاری‌ها می‌توان به اهداف والاتری نیز دست یافت.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی مجریان انتخابات برای برگزاری آن افزود: اطمینان مردم به مجریان انتخابات دیگر دستاورد انتخابات برگزار شده بود.

امام جمعه هیدج تاکید کرد: برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید موجبات غرور و غفلت از مشکلات مردم شود.

وی با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی را در برگزاری موفق انتخابات ایفا کردند، افزود: مسئولان استانی باید به مشکلات موجود در مساجد از جمله مساجدی که نقش اساسی دارند، توجه کنند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید رابط مردم برای انتقال مشکلات باشند، گفت: مردم از وضعیت راه‌ها به ویژه راه‌های زیر نظر راه و ترابری بسیار گله دارند.

وی بی‌ثبات قیمت‌ها و طرح‌های نیمه کاره رها شده در سطح شهرستان‌ها را از دیگر مشکلات مردم اعلام کرد.

همچنین امام جمعه ماهنشان در این جلسه با تقدیر از مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری موفق این انتخابات عزت و افتخار دیگری را خلق کرد.

حجت‌الاسلام علی زاهدی‌پور با اشاره به جایگاه ویژه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی افزود: اصول نظام جمهوری اسلامی باید در نماز جمعه تبیین شود.

وی حاضر نشدن به موقع مدیران در محل خدمت خود را از مشکلات مردم در شهرستان ماهنشان عنوان کرد و گفت: مدیران در برخی ادارات دیر آمده و زود هم می‌روند و اغلب مشکلات هم در محل کار این مدیران به وجود می‌آید.

در ادامه جلسه امام جمعه خرم‌دره توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری را از واجبات برشمرد و گفت: باید به نقاط قوت و کاستی‌های موجود توجه همزمان انجام شود.

حجت‌الاسلام محمود نور پور با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه علم و صنعت در سطح کشور افزود: در حوزه قرآن آموزی و اخلاق کم‌کاری‌هایی انجام شده است که باید جبران شود.

وی وظیفه ایران را به عنوان یک کشور شیعه در زمینه قرآن آموزی سنگین اعلام کرد و گفت: نحوه حجاب و پوشش در بین برخی بانوان نیز از موضوعاتی است که در آن بسیار کم کار شده است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به رواج برخی پوشش‌های خاص در دانشگاه‌ها و مدارس تاکید کرد: یادمان باشد که در برابر قرآن و خون شهدا مسئول هستیم و باید به صورت عملیاتی در این زمینه کاری انجام شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول