اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

انتخابات مجلس نهم رنگ و بوی ولایی داشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری رنگ و بوی ولایی داشت.

انتخابات مجلس نهم رنگ و بوی ولایی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در نشست مشترک فرمانداران با ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به پیروزی‌های به دست آمده در سال جاری برای ایران اسلامی اظهار کرد: اوج این پیروزی در 12 اسفند ماه کسب شد.

وی با ابراز امیدواری برای ادامه دار بودن موفقیت‌های کسب شده افزود: به یقین باید گفت که سال آینده بهتر از سال جاری خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین و به نوعی خطرناک ترین پیچ چند ساله اخیر نظام بوده است، تصریح کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی این پیچ خطرناک را به سلامت عبور کرد.

وی افزود: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بی‌نظیرترین انتخابات مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

احمدی با اشاره به نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین روحانیت تاکید کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر از هر انتخابات دیگری رنگ و بوی ولایی داشت.

وی برگزاری موفق انتخابات را مرهون همکاری و هماهنگی مجریان انتخابات و ائمه جمعه عنوان کرد و گفت: ورود امام جمعه جدید زنجان به بهتر برگزار شدن انتخابات کمک شایان توجهی کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به زیر فشار قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی از طرف استکبار تصریح کرد: نباید مشکلات درونی را در بیرون عنوان و زمینه شدت هجمه‌ها را فراهم کنیم.

وی به تجربه انتخاباتی خود اشاره کرد و گفت: به یقین باید گفت که تجربه ورود هیچ استانداری به عرصه انتخابات به مانند استاندار زنجان را نداشتم.

احمدی با اشاره به درخواست‌ استاندار و امام جمعه زنجان برای ثبت و ضبط نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به طور حتم تحلیل‌ها و آسیب‌های موجود در برگزاری انتخابات از منتقدان دریافت و ثبت خواهد شد.

وی گسترش حضور مردم در صحنه انتخابات و برگزیده شدن فرد اصلح را از نکات بارز انتخابات مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: با این انتخابات همه تصورات غلط در مورد انتخابات استان زنجان پاک شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به نقش دولت در فراهم کردن حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تصریح کرد: نباید این نقش نادیده گرفته شود.

وی تاکید کرد: دست‌های بغض آلود دشمنان به واسطه اقدامات دولت به ویژه در مناطق کم تر برخوردار بسته شده است.

احمدی تامین سلامت و صیانت انتخابات را حاصل عملکرد مجریان انتخابات اعلام کرد و گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم توسط  استاندار و ائمه جمعه فراهم شد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور کاندیداهای متعدد موجب گرم شدن تنور انتخابات شده بود، گفت: باید این فرهنگ در جامعه ایران نهادینه شود که تنها بازنده انتخابات ایران دشمنان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خطاب به کاندیداهای انتخاب شده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت سنگینی از طرف ملت بر دوش شما گذاشته شده است و باید پاسخگوی این مطالبات باشید.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول