اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

انتخابات قله فعالیت‌های مدیریتی اصفهان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، قله فعالیت‌های مدیریتی استان اصفهان در طول دو سال گذشته بوده است.

انتخابات قله فعالیت‌های مدیریتی اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در نشست خبری پایان سال با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری ما راه‌اندازی قرارگاه جنگ نرم را در سطح استان شاهد بودیم که اتفاق قابل توجهی بود و علاوه بر آن سند هم‌افزایی هم در اصفهان رونمایی شد.

وی اظهار داشت: امروز کارنامه فرهنگی سال 90 و طرح‌های بودجه فرهنگی به اتمام رسید و انتظار می‌رود در جلسه کارنامه فرهنگی بخش‌های عمده این فعالیت‌ها بازگو شود.

اسماعیلی ادامه داد: اصفهان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته کاهش 20 درصدی جرائم را شاهد بوده و در مجموع فعالیت تأمینی نیز به سمت کاهش جرایم بوده است.

معاون سیاسی استانداری اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: انتخابات قله فعالیت‌های مدیریت استان در طول دو سال گذشته بود و در واقع نباید آن را مخلوق یک فعالیت چند ماهه دانست چرا که در اثر شرایط ویژه پس از فتنه 88 رخ داد و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ما شاهد بالاترین مشارکت مردم در انتخابات مجلس در اصفهان بودیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشارکت 61 درصدی مردم اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آمار مشارکت مردم استان بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات مجلس از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است، در سایر شهرستان‌های استان اصفهان نیز آمار در قیاس با سه دوره از انتخابات مجلس بهتر بوده است.

وی ادامه داد: آمار مشارکت انتخابات مجلس در شهرستان اصفهان در دوره گذشته 35 درصد بود اما این بار بیش از 50 درصد بود و با یک مشارکت سیاسی شاهد رشد آراء بوده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اضافه کرد: طرح‌های بودجه فرهنگی سال 90 پایان یافت و طرح‌های خوبی به تصویب رسید و در بحث توسعه زیرساخت و تحکیم بنیان خانواده مسائل اساسی مطرح شد و پیشرفت‌های خوبی حاصل شد.

وی اضافه کرد: در حوزه امنیتی مجموعه منسجم حوزه تأمین و کمیسیون‌های سیزده‌گانه تخصصی امنیتی استان سال پر کاری را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول