اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 اسفند

رسانه‌های فعال در عرصه انتخابات در قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از رسانه‌های فعال در زمینه پوشش اخبار انتخابات خبر داد.

رسانه‌های فعال در عرصه انتخابات در قم تجلیل می‌شوند

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تجلیل از فعالان عرصه خبر ویژه انتخابات اظهار کرد: خبرنگاران فعال و اخلاق‌مدار در ایام انتخابات بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در مراسمی تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و مسئولان خبرگزاری‌هایی که حضور حداکثری مردم در انتخابات را با اطلاع‌رسانی فراهم کردند، در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم ادامه داد: عکاسان منتخب نیز که به خوبی توانستند حضور علما، مراجع تقلید، اقشار مختلف در گروه‌های سنی مختلف را در انتخابات نشان دهند، تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به معیارهای ارزیابی آثار گفت: ارزیابی و داوری از نظر کیفیت و کمیت اخبار و اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد و خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و پایگاه‌های خبری از این نظر ارزیابی می‌شوند.

خامه‌یار خاطرنشان کرد: رسانه‌ای که به خوبی در انتخابات عمل کرده و خبرنگارانی که اخبار فراوان داشتند و اسامی آنها برای پوشش خبری انتخابات اعلام شده بود نیز تجلیل می‌شوند.

وی یادآور شد: در این مراسم لوح تقدیر منتخبان  با حضور مسئولان استان اهداء می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم با بیان اینکه همه رسانه‌های استان در زمینه انتخابات تلاش وافری داشتند، گفت: بالغ بر سه هزار خبر در ایام انتخابات از استان قم منتشر شده و این میزان از نظر کمیت آمار خوبی است.

مراسم تقدیر از فعالان عرصه خبر ویژه انتخابات 23 اسفند ساعت 19، در سالن شهید لواسانی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود و دعوت از رسانه‌های منتخب و مدعوین این مراسم در حال انجام است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول