اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان خدابنده اعلام کرد

انتخابات مجلس نهم دشمنان را رسوا کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: انتخابات مجلس نهم دشمنان را رسوا کرد.

انتخابات مجلس نهم دشمنان را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم پای صندوق‌های رای گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر بود که توسط مردم ولایت‌مدار کشور به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد، گفت: دشمنان قبل از برگزاری انتخابات در تلاش برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات بودند.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مردم با حضور در صف‌هایی طولانی و با وجود برودت هوا اقدام به شرکت در انتخابات کردند، تصریح کرد: این حضور مردم نشان از اهمیت تعیین سرنوشت در بین آنها بود.

وی تاکید کرد: هر رای مردم تیری است که در قلب دشمن فرو رفته و دشمن را از مقاصد شوم خود نا امید کرده است.

خلجی خاطر نشان کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 91 هزار و 202 نفر از حوزه انتخابی شهرستان خدابنده در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اقتدار خود را مرهون رهنمودهای روشنگرانه امام خمینی (ره) و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری است.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور از این شهرستان افزود: برگزاری این اردوها تاثیر به‌سزایی در روحیه جوانان و نوجوانان دارد.

وی تصریح کرد: اعزام افراد در قالب کاروان‌های راهیان نور موجب استحکام بخشیدن به پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به بیان چگونگی اعزام کاروان‌های راهیان نور پرداخت و گفت: در حال حاضر استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف جامعه در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور وجود دارد.

رجبی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار نفر از اقشار مختلف جامعه به کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شوند،ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان نور کمک شایانی به آشنایی اقشار مختلف با رشادت‌های صورت گرفته در زمان جنگ می‌کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول