اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

حضور مردم لحن حاکمان غربی را بعد از انتخابات تغییر داد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم ایران در انتخابات 12 اسفند نشان دادند که دشمن هنوز هم در اشتباه است و تغییر لحن حاکمان غربی بعد از انتخابات از تاثیرگذاری حضور مردم حکایت می‌کند.

حضور مردم لحن حاکمان غربی را بعد از انتخابات تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین تجلیل از جوانان نخبه استان، اظهار کرد: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی موجب کسب افتخارات بسیار در عرصه‌های گوناگون برای کشورمان شده است و امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت برتر در سطح منطقه و بین‌الملل مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی جمهوری اسلامی به فناورهای پیشرفته در شرایطی اتفاق می‌افتد که انواع محدودیت‌ها بر کشورمان تحمیل می‌شود و این از رهگذر تلاش و اعتماد به نفس دانشمندان جوان کشور است.

علیرضابیگی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 33 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در جنگ هشت ساله تحمیلی، نظام‌های غرب و شرق از رژیم عراق پشتیبانی می‌کردند اما نه تنها جمهوری اسلامی دچار ضعف و شکست نشد بلکه امروز با سرعت بیشتر و همت مضاعف به سمت قله‌های تعالی پیش می‌رود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات 12 اسفند نشان دادند که دشمن هنوز هم در اشتباه است و تغییر لحن حاکمان غربی بعد از انتخابات از تاثیرگذاری حضور مردم حکایت می‌کند.

وی افزود: محکومیت ترور دانشمندان ایرانی و اعلام حمایت کشورهای غیرمتعهد از برنامه هسته‌ای ایران و تاکید آژانس انرژی اتمی بر مذاکرات بی‌قید و شرط با جمهوری اسلامی از آثار مشارکت گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند است.

علیرضابیگی با یادآوری عظمت جانفشانی شهیدان در کسب افتخارات کنونی اظهار داشت: شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان درستی حرکت انقلاب اسلامی و ضعف و زبونی دشمنان این انقلاب را نشان می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی هم در این آیین، خودباوری و اعتماد به نفس را رمز پویایی و اقتدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با حضور در تمام عرصه‌ها ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نوید بخش ایرانی آباد و با اقتدار هستند.

سیدمحمد شروین‌اسبقیان تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های نورانی امام راحل متحول شده‌اند و در تمام عرصه‌ها درخششی بی‌نظیر داشته‌اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری از اعتماد به نفس و خودباوری جوانان به عنوان داروی فکری و روحی برای ملت‌ها یاد می‌کنند و آن را محرک حیات بخش در تمام بخش‌های و ادوار تاریخ برای برانداختن سلطه‌‌ها می‌دانند.

اسبقیان خاطرنشان کرد: قطعا شناسایی استعدادها و تجلیل و قدردانی از جوانان نخبه و برگزیده یکی از رسالت‌های اداره ورزش و جوانان استان و دولت عدالت محور دکتر احمدی‌نژاد است.

در این آیین از 51 نفر از جوانان برتر، نخبه و موفق استان آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های ورزشی، نخبگان جوان، جوان کارآفرین، المپیادهای علمی، حوزه روستایی، هنر، رسانه و مطبوعات، سرباز نمونه، فیلم، عرصه‌های اجتماعی، عرصه‌های قرآنی، مذهبی و هیئت‌ها، زنان، امداد و نجات و ایثارگری تجلیل شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول