اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

برنامه‌ربزی دشمن برای سوءاستفاده از احساسات قومی در انتخابات

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان برای سوءاستفاده از احساسات قومی در انتخابات 12 اسفند و به چالش کشیدن نظام برنامه داشتند و خبرهای داریم که نشان می‌دهد که از این حیث روی استان ما برنامه‌ریزی خاصی کرده بودند.

برنامه‌ربزی دشمن برای سوءاستفاده از احساسات قومی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان اظهار داشت: سال جهاد اقتصادی سالی موفق برای این استان بود که در حوزه‌های مختلف می‌توان نتایج و پیامدهای آن را مشاهده کرد.

وی افزود: در نیمه دوم سال جاری مردم در این استان با سه رویداد مهم مواجه بودند که سفر چهارم هیئت دولت به این استان از جمله آن است که یکی از موثرترین سفرها هم از منظر استقبال مردمی و هم از منظر نتایج و مصوبات بود.

عنابستانی تصریح کرد: قرار گرفتن 55 پروژه از این استان در لایحه بودجه سال 91 کشور گواهی بر پرثمر بودن دور چهارم سفر دولت به چهارمحال و بختیاری است.

وی از برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان یکی دیگر از رویدادهای مهم نیمه دوم سال جاری اشاره کرد و افزود: این طرح بزرگ و ملی نیز با موفقیت در این استان عملیاتی شد و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته چهارمحال و بختیاری در اجرای این طرح مقام نخست را به خود اختصاص داد.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات مجلس نهم به عنوان سومین رویداد مهم در نیمه دوم امسال نام برد و گفت: در مجموع انتخابات خوب و سالمی در این استان طی 12 اسفند برگزار شد و مردم با حضور پرشور و حداکثری رتبه سوم را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص دادند.

به گفته وی در برخی شهرستان‎ها همچون شهرکرد و بروجن نیز با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای رکوردشکنی شد که اگر بخواهیم به این انتخابات نمره بدهیم، حتما نمره بالایی خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که بعضی‌ها دوست داشتند انتخابات را بی‌ارزش تلقی کنند، مردم با حضور خود نشان دادند که به مجریان انتخابات اعتماد دارند.

عنابستانی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند از احساسات قومی مردم سوء استفاده کنند و نظام را به چالش بکشانند، ما خبرها و اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد دشمن از این حیث روی استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی کرده بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری سند انتخابات سالم استان را دهستان موگویی کوهرنگ دانست و گفت: در شرایط سخت جوی، عوامل اجرایی و نظارتی با 350 تعرفه رای‌گیری به این دهستان سخت‎گذر و کوهستانی رفته پس از اخذ رای 86 نفر بقیه تعرفه‌ها را به بازگردانده و به فرمانداری تحویل دادند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی درست و حرکت روابط‎عمومی‌ها در مسیر افکار امام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، افزود: اگر ما درست اطلاع‌رسانی کنیم و همیشه در خدمت نظام باشیم، دشمن حتما ناامید خواهد شد.

عنابستانی به در پیش بودن ایام نوروز و ضرورت بهره‌گیری از این ایام در راستای معرفی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز باید اوج مهمان‌نوازی و مردم‌‎داری مردم این استان به نمایش گذاشته شود و همه ظاهر استان باید این آمادگی را فریاد بزند تا کسی که وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود احساس کند که در این استان کارهایی برای مسافران نوروزی انجام شده است. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول