اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خداحافظی تلخ جهش ترابری با لیگ برتر

پدیده لیگ برتر بسکتبال سقوط کرد

خبرگزاری فارس: کاش مسئولان ورزش استان نسبت به رفع مشکلات این تیم سریع‌تر تصمیم می‌گرفتند تا امروز مسئولان، مربیان، بازیکنان و طرفداران تیم جهش ترابری حسرت روزهای از دست رفته را نمی‌خوردند.

پدیده لیگ برتر بسکتبال سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال جهش ترابری قم که فصل گذشته به عنوان پدیده لیگ برتر مطرح شده بود، امسال به لیگ دسته یک سقوط کرد.

این تیم در دیداری از دور برگشت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم همیاری شهرداری زنجان تیم رده نهم جدول رده بندی مرحله گروهی این فصل شکست خورد تا بعد از تحمل 21 باخت در نهایت بعد از دو فصل حضور در لیگ برتر راهی لیگ دسته اول بسکتبال کشور شود.

این تیم در این فصل در رقابت‌های مرحله گروهی هم نتایج خوبی نگرفته بود و در نهایت با شکست مقابل همیاری زنجان با خاطره‌ای تلخ با لیگ برتر بسکتبال وداع کرد.

اما نکته اینجاست که چه اتفاقی افتاده است که تیمی که در فصل قبل به عنوان پدیده لیگ برتر بسکتبال مطرح شده بود، در این فصل بعد از تحمل 21 باخت راهی لیگ دسته یک شد.

به نظر می‌رسد تنها مشکل تیم جهش ترابری قم مشکلات مالی است. سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم با انتقاد از مدیریت تیمش در این فصل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرده است: ما از این نظر در بسیاری از اوقات با مشکل مواجه شدیم، به عنوان نمونه باید بگویم زمانی که به ما گفتند باید عذر اجیکه بازیکن نیجریه‌ای خود را به دلیل قیمت بالای این بازیکن بخواهیم، قول داده شد که در مرحله پلی آف دو بازیکن خارجی جذب می‌کنیم اما این کار به موقع صورت نگرفت.

تیم بسکتبال جهش ترابری به عنوان یک تیمی که شاکله آن را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و به همین دلیل تمام بازی‌های این تیم با استقبال نسبتا خوبی از سوی تماشاگران مواجه می‌شد، امسال به دلیل مشکلات مالی به لیگ دسته یک سقوط کرد. تیمی که می‌توانست با کمی کمک مالی همچنان در لیگ برتر بسکتبال بماند و جوانان قمی به این تیم افتخار کنند.

اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که با اینکه تیم بسکتبال جهش ترابری امسال مشکلات و موانع زیادی برای حضور قوی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در پیش رو داشت، اما مربی و بازیکنان این تیم هیچ گاه گلایه یا شکایتی مطرح نکردند و با تکیه بر جوانی و انگیزه بالای بازیکنان تیم به کار خود ادامه دادند.

کاش مسئولان ورزش استان نسبت به رفع مشکلات این تیم سریع‌تر تصمیم می‌گرفتند تا امروز مسئولان، مربیان، بازیکنان و طرفداران تیم جهش ترابری حسرت روزهای از دست رفته را نمی‌خوردند. عباس آقاکوچکی در مصاحبه خود گفته بود که اگر دو بازیکن خارجی که تنها چند روز مانده به بازی برگشت با تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به ترکیب ما اضافه شدند، در دیدار رفت نیز در کنار ما بودند، یقینا شرایط الان اینگونه نبود، اما حیف که تمام تلاش تیم بر باد رفت.

امید است مسئولان از این سقوط تلخ تجربه بزرگی کسب کنند، تجربه‌ای که به از دست دادن یک نماینده در لیگ برتر بسکتبال انجامیده و از همین امروز با برنامه ریزی دقیق و حمایت همه جانبه از این تیم بومی، زمینه حضور قدرتمند این تیم را در لیگ دسته یک فراهم آورده تا ان‌شاءا... دوباره شاهد حضور جهش ترابری در لیگ برتر بسکتبال باشیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول