اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در فینال لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر

لوبون آمل به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون آمل گفت: تیم بسکتبال با ویلچر لوبون آمل صعود خود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را مسجل کرد.

لوبون آمل به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

یحیی عسگری‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از صبح روز گذشته در قزوین آغاز شده که برترین تیم‌های دسته یک بسکتبال با ویلچر در آن حضور داشته و کار خود را به مدت دو روز دنبال می‌کنند.

وی افزود: تنها نماینده استان مازندران در این مسابقات در مرحله قبل به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور راه یافت که در آن علاوه بر لوبون تیم‌های پگاه شیراز، فیروز قزوین و آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد حضور دارند.

عسگری‌پور با اعلام اینکه در نخستین دیدار این مرحله توانستیم آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد را با نتیجه 55 بر 44 شکست دهیم، ابراز داشت: شامگاه گذشته نیز در دیگر دیدار این دو تیم دوباره لوبون آمل با نتیجه 62 بر 52 به پیروزی رسید و لیگ برتری شدن خود را مسجل کرد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون آمل اضافه کرد: دو تیم برتر مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافتند لیگ برتری می‌شوند.

عسگری‌پور با تاکید اینکه برای این مهم زحمات و سختی‌های زیادی را متحمل شدیم، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون همه تلاش خود را معطوف این رقابت‌ها کرده تا بتوانیم با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک لیاقت‌های خود را بیش از گذشته به اثبات برسانیم.

این مسئول با اعلام اینکه دیدار فینال این رقابت‌ها از ساعت 11 صبح امروز دوشنبه بین تیم‌های لوبون آمل و پگاه شیراز در قزوین پیگیری می‌شود، اذعان داشت: در دیدار رده‌بندی که قبل فینال برگزار می‌شود تیم‌های فیروز قزوین و آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مقدس برای کسب جایگاه سومی و چهارمی با هم دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول