اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان دو فصل حضور در لیگ برتر

جهش ترابری قم به لیگ دسته اول بسکتبال سقوط کرد‌

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در آخرین بازی خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به نماینده زنجان باخت و بدین ترتیب به لیگ دسته اول بسکتبال سقوط کرد.

جهش ترابری قم به لیگ دسته اول بسکتبال سقوط کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، دوشنبه شب با جدال چهار تیم انتهای جدول مرحله گروهی به انجام رسید و طی آن دو تیم لیگ برتری به لیگ دسته اول سقوط کردند.

در حالی که جدال اصلی برای بسکتبال دوستان قمی در دور برگشت مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین نماینده قم یعنی جهش ترابری با همیاری شهرداری زنجان بود، شاگردان آقاکوچکی با شکست در این دیدار با لیگ دسته اول خداحافظی کردند.

در حالی که پویا تهران و لوله سبز آ اس شیراز به صورت همزمان در شهر شیراز بازی سوم خود را برگزار می‌کردند، در شهر مقدس قم تیم بسکتبال جهش ترابری قم نیز در تلاش برای بقا در لیگ برتر به مصاف همیاری شهرداری زنجان رفت و با شکست مقابل این تیم ناکامی‌های این فصل را تکمیل کرد.

جهش ترابری قم در آخرین بازی خود در مسابقات این فصل در دیداری حساس که چهار کوارتر سخت و نفس گیر داشت و البته به وقت اضافه نیز کشیده شد، میزبان تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان بود که در پایان این مسابقه که حساس ترین بازی مرحله پلی آف بود در حضور تماشاگران قمی تن به شکست 83 بر 78 داد.

در این دیدار دو تیم بسکتبال جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان در حضور تماشاگران پر تعداد حاضر در سالن ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برابر یکدیگر بازی جذاب، نفس گیر و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند که در پایان این تیم میهمان بود که توانست جهش ترابری قم را شکست دهد.

در حالی که جهش ترابری قم قبل از این دیدار، در شهر زنجان بازی رفت با همیاری را با شکست پشت سر گذاشته بود، در این مسابقه نیز نتوانست مانع ناکامی‌های خود شود و با  فرصت‌های متعددی که در تمام زمان‌های بازی از دست داد، در نهایت راهی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور شد تا بعد از دو سال حضور در لیگ برتر در فصل آینده برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.

با نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان رقم خورد، جهش ترابری قم با کسب 21 شکست و سه پیروزی به کار خود در لیگ برتر بسکتبال پایان داد ولی تیم همیاری شهرداری زنجان ضمن بقا در لیگ برتر بسکتبال برای کسب مقام نهم باید در مرحله بعد به مصاف تیم بسکتبال لوله سبز آ اس شیراز برود.

در حالی که امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور داشتند، تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پویا تهران که در سال 1389 با قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده بودند، بار دیگر به لیگ دسته اول سقوط کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول