اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان:

بیش از 7 هزار واحد مسکونی به مسافران نوروزی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: پیش‌بینی شده که حدود یک ‌صد واحد صنفی مشاوران املاک بیش از 7 هزار واحد مسکونی را اختیار مسافران قرار ‌دهند.

بیش از 7 هزار واحد مسکونی به مسافران نوروزی ارائه می‌شود

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات اتحادیه مسکن استان در زمینه ایجاد تسهیلات برای مسافران نوروزی بیان داشت: اتحادیه املاک استان از سه ماه قبل از عید نوروز شناسایی واحدهای صنفی را آغاز کرده که حدود 150 واحد برای اسکان مسافران نوروزی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت‌نام به عمل آمده، بنرهایی تحت عنوان محل ثبت‌نام منازل استیجاری به منظور اسکان مسافران نوروزی به واحدهای صنفی برای نصب بر درب این واحدها ارائه شده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان تصریح کرد: ظرف این مدت پذیرش در زمینه افرادی که خواستار اجاره منازل خود به مسافران نوروزی هستند، انجام می‌گیرد، داوطلبان از 25 اسفند لغایت 15 فروردین به صورت شبانه‌روزی منازل خود را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

جهانگیری با اشاره به آمار سال گذشته اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: سال گذشته ما بیش از یک‌ صد واحد صنفی و حدود 6 هزار و 500 واحد مسکونی داشتیم که منازل را در اختیار 700 هزار مسافر قرار دادند.

وی افزود: پیش‌بینی ما برای نوروز امسال این است که حدود یک‌ صد واحد صنفی مشاوران املاک بتوانند بیش از 7 هزار واحد مسکونی را اختیار مسافران قرار دهند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با اشاره به میزان اجاره ‌بهای محل اسکان مسافران بیان داشت: ما در زمینه اجاره‌بها نرخی مشخص نکردیم منتها مشاوران املاک با توجه به آموزش‌هایی که در این زمینه دیده‌اند با حداقل قیمتی که مورد توافق صاحب‌خانه و مسافر باشد دریافت شود.

وی از مزیت این واحدهای استیجاری سخن گفت و تصریح کرد: در این ایام بیش از دو خانوار در کنار هم می‌توانند یک واحد مسکونی را اجاره کنند.

جهانگیری با اشاره به  بنرهای وصل شده بر سر هر چهارراه شهر اصفهان گفت: این بنرهای قرمز رنگ نصب شده از طرف شهرداری اصفهان بوده و ما با دیگر ارگان‌های استانی ارتباط تنگاتنگی در زمینه اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی داریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول