اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

سلماس ظرفیت اسکان تمام مسافران نوروزی را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: نوروز امسال شهرستان سلماس توانایی اسکان تمام مسافران نوروزی را دارد.

سلماس ظرفیت اسکان تمام مسافران نوروزی را دارد

مرتضی نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نوروز سال گذشته 5 هزار نفر به این شهر وارد شده بودند که 376 هزار نفر در محل‌هایی که ما برای اسکان آنها در نظر گرفته بودیم مستقر شده بودند.

 

وی تصریح کرد: طی تشکیل جلساتی در این راستا تمام ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی متولی در این امر از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی برخوردار هستند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است، افزود: در طول اجرای طرح نوروزی که از بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد اکیپ‌های هلال‌احمر در سطح شهر مستقر می‌شود.

 

نظری گفت: برای راهنمایی مسافران نوروزی و جوابگویی به سئوالات احتمالی مسافران در این ایام، افرادی با عنوان پیک در سطح شهر به راهنمایی مسافران می‌پردازند.

 

وی با اشاره به وجود دو مهمان‌خانه در این شهرستان، اظهار داشت: نیروهای شهرداری نسبت به پاکسازی پارک‌ها و خیابان‌های این شهرستان اقدام کرده‌اند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی و ایجاد خاطره خوش از سفر به شهرستان سلماس سعی شده تمام امکانات ایجاد و فضاهای سبز این شهرستان برای ورود مسافران مهیا شود.

 

نظری با بیان اینکه هر سال در طول ایام نوروز تعداد زیادی مسافر به این استان سفر می‌کند، اظهار داشت: به طور عمده مسافران در منازل اقوام و آشنایان خود اسکان دارند.

 

این مسئول از توزیع بروشور برای مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و افزود: این بروشورها در سطح وسیع از شهر در بین مسافران توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در ارتباط با موقعیت جغرافیایی و معرفی مناطق گردشگری شهر است.

 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول