اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

آماد‌ه‌سازی 212 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: 212 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران آماده‌سازی و تجهیز می‌شود.

آماد‌ه‌سازی 212 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران

یدالله مرادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی در گچساران، آموزش و پروش این شهرستان است.

وی افزود: کمیته اسکان گچساران به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی آماده پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی است.

* تجهیز 31 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به آماده‌سازی مدارس این شهرستان برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی ابراز داشت: تعمیر، تجهیز و آماده‌سازی مدارس برای اسکان مسافران از جمله اقدامات صورت گرفته برای جلب رضایت فرهنگیان و مسافران نوروزی است.

مرادی کلاس‌های آماده شده برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران را 212 کلاس درس در 31 مدرسه عنوان کرد.

وی ظرفیت پذیرش این کلاس‌ها را پنج تا 15 نفره عنوان کرد و گفت: دسترسی آسان مسافران نوروزی به مدارس و وجود امکانات بهداشتی مناسب از جمله موارد و اولویت‌ها برای انتخاب مدارس محل اسکان مسافران نوروزی در گچساران است.

این مقام مسئول در گچساران با اشاره به محدودیت امکانات و تجهیزات موجود در گچساران برای مسافران نوروزی یادآور شد: 50 درصد کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران درجه دو 50 درصد دیگر درجه سه هستند.

مرادی با اشاره به نیاز کمیته اسکان به یخچال، تلوزیون و نیز وسایل سرمایشی، از ادارات و نهادهای گچساران خواست نسبت در اختیار قراردادن این امکانات با کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران از 28 اسفند آماده نام‌نویسی از متقاضیان برای اسکان در مدارس است.

* امکان اسکان همه مسافران نوروزی در مدارس گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران برای هدایت و راهنمایی مسافران و اسکان مناسب آنها در مدرسه ‪۱۲‬ فروردین بعد از پمپ بنزین مرکز شهر مستقر می‌شوند.

مرادی با اشاره به فعالیت و پاسخگویی شبانه‌روزی این کمیته از  ۲۸‬ اسفندماه سال‌جاری تا ‪۱۴‬ فروردین 91 ‬بیان داشت: در نوروز 91 تنها کارکنان آموزش و پرورش و فرهنگیان از فرصت اسکان در مدارس استفاده نکرده و دیگر مسافران نوروزی نیز با هماهنگی از این فرصت بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس گچساران نسبت به سال گذشته یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای حضور و اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در گچساران فراهم شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول