اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

آمادگی کامل چالدران برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: شهرستان چالدران آمادگی کامل برای اسکان مسافران نوروزی را دارد.

آمادگی کامل چالدران برای اسکان مسافران نوروزی

رضا قلی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شهرستان چالدران آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد و دستگاه های ذی ربط از جمله شهرداری، شورای اسلامی شهر، هلال  احمر و آموزش و پرورش در این راستا در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی، تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت آب، برق و سازمان میراث فرهنگی چالدران آمادگی خود را در ستاد تسهیلات نوروزی برای استقبال از نوروز اعلام کرده اند و امید می رود در این زمینه به خوبی عمل کنیم.

این مسئول با اشاره به ظرفیت های گردشگری چالدران، افزود: شهرستان چالدران از نظر گردشگری و منابع طبیعی دارای ظرفیت های بیشماری است و این امر سبب جذب گردشگران زیادی به این شهرستان می شود.

قلی پور با اشاره به نامساعد بودن هوا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با وجود سرد بودن هوا پیش بینی می شود تعداد گردشگر ورودی به این شهرستان همچون سالهای گذشته باشد.

وی با اشاره به آماده سازی مدارس شبانه روزی این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی، گفت: 2 مدرسه شبانه روزی مجهز به امکانات پذیرایی و شب گذرانی فراهم شده و آماده اسکان مسافران نوروزی است.

این مسئول اعلام کرد: مسافرانی که وارد این شهرستان می شوند می توانند راهنمای گردشگری و محل های اسکان را از اکیپ های ویژه ای که برای این منظور در ورودی شهر در نظر گرفته شده اند دریافت کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول