اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

مدارس گرمی آماده پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: مدارس شبانه‌روزی گرمی برای اسکان مسافران فرهنگی و گردشگران نوروزی در سال جاری آماده‌سازی شده است.

مدارس گرمی آماده پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی اظهار داشت: شهرستان گرمی با دارا بودن موقعیت مرزی و مکان‌های گردشگری سالانه به ویژه در عید نوروز پذیرای گردشگران بسیاری است که ما در این راستا علاوه بر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها مدارس را نیز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم.

وی دستگاه‌ها را به همکاری با آموزش و پرورش در راستای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی دعوت کرد و افزود: انتظار داریم مسافران وارد شده به این شهرستان با خاطره‌ای خوش و زمینه ذهنی بسیار مناسب شهرستان گرمی را ترک کنند.

فرماندار شهرستان گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری برگزاری جشن نیکوکاری توسط مدارس گرمی خاطرنشان کرد: جاری شدن فرهنگ نیکوکاری و سنت حسنه دست‌گیری از نیازمندان در مدارس دانش‌آموزان ما را تبدیل به افراد خیر و نیکوکاری می‌کند که مفید برای جامعه باشند.

صحرایی بیان داشت: در سال جاری و در تمام مدارس گرمی این جشن برپا شد و مقرر گردید کمک‌های جمع‌آوری شده عیناً به مدارس بازگردانده شده و برای دانش‌آموزان نیازمند اهدا و هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود یادآور شد: با تخصیص و تامین اعتبارات لازم شاهد توسعه مدارس هوشمند در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان گرمی همچنین به تهیه کفش و البسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد و خواستار همکاری آموزش و پرورش در توزیع این اقلام شد.

ترحم رستمی مدیر آموزش و پرورش گرمی هم از تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای تجلیل از معلمان نمونه برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس شبانه‌روزی گرمی برای اسکان مسافران فرهنگی و گردشگران نوروزی تعیین شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول