اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

30 مرکز اسکان برای مسافران نوروزی در اردکان پیش‌بینی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: 30 مرکز اسکان شامل مراکز مذهبی و آموزشی برای مسافران نوروزی در اردکان پیش‌بینی شده است.

30 مرکز اسکان برای مسافران نوروزی در اردکان پیش‌بینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی عصر امروز در چهارمین نشست ستاد تسهیلات نوروزی با بیان جایگاه نوروز در بین ایرانیان اظهار داشت: بهار فصل زنده شدن دوباره زمین و فرصتی برای بروز و رویش خصلت‌های پسندیده انسانی است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در اردکان اندیشیده شده است، افزود: در ایام نوروز امسال 30 مرکز اسکان شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حسینیه‌ها و ورزشگاه‌ها آماده استقرار و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در شهرستان اردکان خواهند بود.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با مدنظر قرار دادن شرایط خاص این شهرستان به عنوان مدخل ورودی استان و مسافرپذیر بودن اردکان به ویژه در ایام نوروز بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار شش کمپ گردشگری برای معرفی آثار و ابنیه تاریخی اردکان، علاوه بر اسکان و پذیرایی مسافران، استقبال فرهنگی نیز از آنان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت نیروهای آموزش‌دیده در کمپ‌های گردشگری عنوان کرد: 40 نیروی آموزش‌دیده که دارای کارت بلد محلی بوده و دوره‌های آموزش اردکان‌شناسی را سپری کرده‌اند، وظیفه راهنمایی و معرفی آثار و ابنیه تاریخی به مسافران نوروزی را برعهده خواهند داشت.

فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: حدود 100 هزار نسخه اقلام و هدایای فرهنگی شامل برشور، کتابچه، آویز تزئینی، مجله و کیف برای مسافران در نظر گرفته شده که در ایام نوروز بین آنان توزیع خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در ادارات عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ویژه آموزش و پرورش، شهرداری اردکان، بخشداری‌ها، میراث فرهنگی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و راهور اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه‌جانبه و تغییر جلوه شهر در ایام عید به استقبال مسافران نوروزی رفته و ضمن ثبت خاطراتی خوش در اذهان مسافران، شهرستان اردکان را هم‌چون همیشه در ذهن مردم ایران ماندگار کنیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول