اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر خبر داد

ساماندهی مدارس آزادشهر برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر از ساماندهی مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

ساماندهی مدارس آزادشهر برای اسکان مسافران نوروزی

یعقوب‌علی کوهساریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: 180 کلاس درس در 20 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و ساماندهی می‎شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن بر سر سه راهی گلستان، خراسان و سمنان و وجود مراکز زیارتی و سیاحتی در این منطقه و جاذبه‎های گردشگری شهرستان آزادشهر همواره پذیرای مسافران زیادی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: طی چند سال گذشته و با هماهنگی و برنامه‎ریزی ستاد دائمی سفر آموزش و پرورش شهرستان سهم عمده‎ای در استقبال، اسکان و استقرار مسافران داشته است.

کوهساریان خاطر نشان کرد: امسال هم هماهنگی‎هایی صورت گرفته تا طبق برنامه 180 کلاس درس در 20 مدرسه مجهز به فرش، موکت، یخچال، وسایل گرمایشی و تلویزیون شوند و برای استراحت در اختیار مسافران قرار بگیرد و این ساماندهی به غیر فرهنگیان سایر اقشار جامعه را نیز شامل می‎شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه اذعان داشت: برنامه‎های ویژه و خوبی برای حضور حداکثری فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات داشته‎ایم که گردهمایی مدیران مدارس شهرستان و همایش رأی اولی‎ها با حضور مسئولان شهرستان نمونه‎ای از اقدامات انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان باید سعی کنند در تشویق اقشار مختلف مردمی برای حضور در انتخابات و تصمیم گرفتن در سرنوشت خودشان تلاش کنند تا در 12 اسفند حماسه‎ای دیگر اتفاق بیفتد و باعث عزت بیشتر نظام و رسوایی دشمنان شود.

کوهساریان قهرمانی تیم فوتسال دختران این شهرستان در رده متوسطه استان گلستان را تبریک گفت و راهیابی این تیم به مسابقات کشوری را از افتخارات آموزش و پرورش شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول