اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس خبر داد

تدارک 208 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در فردوس

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان فردوس از تدارک 208 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام نوروز جمعیت شهرستان فردوس به 100 هزار نفر می‌رسد.

تدارک 208 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی جوان ظهر امروز در دومین جلسه ستاد استقبال از مسافران نوروزی فردوس اظهار داشت: باید مسافران نوروزی را جزئی از جمعیت شهرستان محسوب کنیم و در این ایام به جمعیت 100 هزار نفری خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: جمعیت انبوهی از مسافر و زائر در ایام نوروز به شهرستان وارد می‌شوند که باید برای خدمات‌رسانی مطلوب به آنها موضوع ستاد استقبال را جدی‌ بگیریم.

جوان، استقبال و پذیرایی از زائران علی بن‌ موسی‌الرضا(ع) را فرصتی ارزشمند و توفیقی بزرگ دانست و تصریح کرد: شهرستان فردوس در مسیر بارگاه مطهر امام رضا(ع) قرار دارد و از این‌رو باید از این توفیق حاصل شده بیشترین بهره را ببریم.

معاون فرماندار فردوس یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران هر تلاشی که انجام دهیم باز هم کم است و باید خدمت به زائران را امری مقدس بدانیم.

وی گفت: اسکان مسافران نوروزی سبب توسعه اقتصادی شهرستان می‌شود و کسبه و صاحبان واحدهای تولیدی باید از این فرصت ارزشمند برای ارائه محصولات و تولیدات خود استفاده کنند.

جوان افزود: فردوس شهری تاریخی و مذهبی است که مردم آن نیز از فرهنگ بسیار غنی برخوردار هستند و از این‌رو باید زمینه‌ای فراهم شود تا مسافران تحت تأثیر فضای فرهنگی جامعه قرار گیرند.

معاون فرماندار فردوس تصریح کرد: به منظور استقبال از مسافران نوروزی حفاری‌های ادارات مختلف سطح شهرستان از 15 اسفندماه متوقف و هیچ اداره یا دستگاهی اجازه حفاری در سطح شهر را ندارد.

وی از آمادگی 208 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان فردوس خبر داد و یادآور شد: تعداد 20 کلاس به صورت کامل تجهیز و بقیه نیز در درجه دو و سه قرار دارد.

جوان گفت: هم‌چون سال‌های گذشته تعداد سه کمپینگ در محل امام‌زادگان، آبگرم معدنی و ورودی شهر اسلامیه آماده اسکان و استقبال از مسافران و زائران است.

در این جلسه بر رعایت نظافت و پاکیزگی اماکن اسکان مسافران، ارائه لیست کشیک ادارات به فرمانداری، برگزاری نمایشگاه صنایع‌ دستی، دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا در ایام نوروز تأکید شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول