اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی زائران نوروزی انجام می‎گیرد

جانمایی امامزاده‎های گلستان بر روی 3000 نقشه توزیع می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور بقاع متبرکه اوقاف گلستان گفت: جانمایی امامزاده‎های گلستان بر روی 3 هزار نقشه برای مسافران و زائران نوروزی در ورودی استان توزیع می‌شود.

جانمایی امامزاده‎های گلستان بر روی 3000 نقشه توزیع می‎شود

حسن دهقان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برای اینکه شرایط را برای زیارت مسافران نوروزی به بقاع متبرکه و امامزاده‎های استان فراهم کنیم از ابتدای سال جدید تا پایان این ایام، توزیع نقشه‎ها صورت می‌گیرد.

وی به شاخص‎ترین امامزاده‎هایی که در ایام نوروز مورد استقبال زائران نوروزی قرار می‎گیرند اشاره کرد و گفت: به لحاظ اینکه گلستان در مسیر تردد زائران مشهد الرضا (ع) قرار دارد زائران زیادی از این استان عبور می‎کنند که امامزاده‎های علیرضا سرطاق بندرگز، امامزاده مجید کردکوی، امامزاده روشن آباد، امامزاده عبدالله و امامزاده نور گرگان، امامزاده طیب قرن‌آباد، امامزاده قاسم دلند، امامزاده آق‎امام آزادشهر و امامزاده یحیی بن زید گنبد کاووس از امامزاده‎هایی هستند که بیشترین زائر را در عید نوروز دارند.

مسئول امور بقاع متبرکه اوقاف گلستان خاطر نشان کرد: بنا داریم تا در تمام بقاع متبرکه استان طرح جامع را پیاده کنیم که در این صورت بقاع از نظر نگهبانی، خانه عالم و دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی مشکلی نخواهند داشت.

دهقان متذکر شد: در بقاعی که استعداد طرح جامع را ندارند از طرح‎هایی نظیر طرح تیپ استفاده می‎شود که در امامزاده حیدرآباد این طرح اجرایی شده و تقریباً شش طرح جامع دیگر نیز برای سال آینده در بقاع استان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول