اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 اسفند آغاز می‌شود

برگزاری جشنواره آرامش بهاری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: جشنواره و مراسم آرامش بهاری در جوار امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره آرامش بهاری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه زنجان

علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال در امامزاده ابراهیم، اظهار داشت: این مراسم شامل قرائت قرآن، قرائت آل یس، پخش زنده پیام مقام معظم رهبری، عطر افشانی قبور شهدا و برگزاری نماز جماعت است که در 12 بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مسافران و گردشگران ورودی به استان زنجان گردشگران مذهبی هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بقاع متبرکه از نظر اقامتی مجهز شده‌اند و فضاسازی‌های مناسب صورت گرفته است.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه نظافت و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه از برنامه‌های مورد نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان محسوب می‌شود، اضافه کرد: پیش‌‌‌‌‌‌بینی فضای مناسب پارکینگ و استقرار اکیپ اورژانس و جمعیت حلال احمر در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه از دیگر اقدامات این اداره در تعطیلات عید نوروز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات در راستای تامین سوخت مورد نیاز برای نمازخانه‌ها تصریح کرد: این نمازخانه‌ها باید آماده و مجهز به امکانات مورد نیاز مسافران باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول