اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 278

عسگری‌پور: شرایط برگزاری انتخابات امامزاده عبدالله انجام شد

خبرگزاری فارس: بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در بخش امامزاده عبدالله آمل پیش‌بینی شده است.

عسگری‌پور: شرایط برگزاری انتخابات امامزاده عبدالله انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یحیی عسگری‌پور ظهر امروز در جمع نمایندگان بخشدار، اعضای هیئت بازرسی، اجرایی، کاربران و عوامل امنیتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بخش بیان داشت: دوره‌های آموزشی متعددی برای آشنایی با انتخابات، تقسیم کار، شناسایی موارد و لوازم انتخاباتی و چگونگی شمارش آرا برای همه عوامل اجرایی و امنیتی برگزار شد.

وی افزود: باید با اخلاق، رفتار مناسب و اسلامی خود بیش از گذشته مردم را به حضور گسترده و شرکت در پای صندوق‌های رای دعوت کنیم.

عسگری‌پور با اعلام اینکه حدود 400 عوامل انتخاباتی در 28 صندوق و شعب اخذ رای این بخش سازماندهی شدند، گفت: همه با هم باید دست به دست هم دهیم تا نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 1388 را به سلامت برگزار کرده و فردی کاردان، اصلح و مدافع حقوق مردم و از جنس مردم را به خانه ملت بفرستیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون همه دشمنان انقلاب اسلامی و نظام منتظر هستند تا وضعیت انتخابات و چگونگی حضور مردم را آنالیز کنند، تصریح کرد: ملتی همیشه پیروز و سربلند است که سرنوشت‌اش را به دست خودش رقم بزند و امروز ما از ملت‌های موفق و پیروزی هستیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ یک از کشورهای استکباری اجازه کوچک‌ترین دخالتی را هیچ یک از بخش‌های کشورمان ندادیم و بر روی پای خود با صلابت ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل گفت: با توجه به آب و هوای منطقه همه شرایط ممکن برای روز انتخابات در این بخش در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: عوامل دست‌نشانده داخلی که استکبار به آنها دل خوش کردند می‌گویند اگر حضور مردم در این دوره حدود 30 درصد بود ما پیروزیم، ولی ما به آنها اعلام می‌کنیم با حضور گسترده مردم بار دیگر در برنامه‌ریزی‌های خود به بن‌بست خواهند خورد و مردم با آگاهی و بصیرت همیشه به عنوان خاری در چشم آنهایی هستند که چشم دیدن پیشرفت و استقلال ایران اسلامی را ندارند.

این مسئول اضافه کرد: مردم ما همیشه پای انقلاب و اهداف آن ایستاده‌اند و با صلابت همانند راهپیمایی‌های 22 بهمن ماه، 9 دی، مناسبت‌های ملی و مذهبی در انتخابات شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول