اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اوقاف گلستان:

طرح آرامش بهاری مهمان امامزاده‌های گلستان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: در ایام نوروز امسال، طرح ویژه آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

طرح آرامش بهاری مهمان امامزاده‌های گلستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام حسن دارابی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، معنوی، رفاهی و امنیتی به منظور استفاده از ظرفیت‌های استان و رفاه حال مسافران نوروزی در بقاع فرهنگی به اجرا در می‌آید.

این مسئول تصریح کرد: خیمه‌های بصیرت یکی از مجموعه برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که با حضور چند روحانی برپا می‌شود که به ارائه روایت‌گری، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره، قصه‌گویی، نقاشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌پردازند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ابراز داشت: خیمه‌های بصیرت به مدت 16 روز از 28 اسفند تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت که ارتباط فرهنگی و معنوی تنگاتنگی را به وجود می‌آورد.

دارابی با بیان اینکه مردم باید در جوار امامزادگان به آرامش برسند خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه خلأ این کار فرهنگی احساس می‌شد اقدام به برگزاری چنین برنامه‌ای کردیم و یقین داریم با استقبال خوبی هم مواجه خواهد شد، هر چند در گام‌های نخست این مقوله فرهنگی قرار داریم، اما باید تلاش شود تا به اوج برسیم که مهم‌ترین مسئله فراهم کردن امنیت معنوی است.

وی با بیان اینکه انجام برنامه‌های فرهنگی نیازمند اعتبارات و تسهیلات مناسب است متذکر شد: با ارائه تسهیلات رفاهی می‌توان به خدمات‌دهی معنوی خوبی دست پیدا کرد بنابراین لازم است تا مقامات ارشد استانی با حمایت‌های اعتباری لازم این مجموعه را در برگزاری هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی مساعدت کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول