اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

دستگاه‏ها به یاری مسافران نوروزی می‏شتابند

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه از آماده‏باش دستگاه‏های اجرایی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

دستگاه‏ها به یاری مسافران نوروزی می‏شتابند

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: همه دستگاه‏ها، آمادگی خود را در خصوص اعطای تسهیلات و امکانات خود به مسافران نوروزی اعلام کرده‏اند.

وی افزود: یکی از مباحث مهمی که به آن پرداخته و تدابیر لازم در زمینه آن اتخاذ شده، فراهم آوردن شرایطی امن برای مسافرانی است که می‏خواهند از راه‏های مواصلاتی شهرستان فیروزکوه عبور کنند.

فرماندار فیروزکوه اضافه کرد: راهداران، عوامل پلیس راه، جمعیت هلال‏احمر و اورژانس آمادگی‏ لازم را در زمینه ارائه خدمات به مسافران در راه‏های درون‏شهری و برون‏شهری شهرستان دارند.

وی تصریح کرد: در ستاد اسکان مسافران نوروزی نیز تعدادی از مدارس فیروزکوه مجهز و برای مسافرانی که قصد توقف در شهرستان را دارند، مکان‏هایی برای اسکان پیش‏بینی شده است.

افشارنادری یادآور شد: شهرداری‏ها و دهیاری‏ها در خصوص زیباسازی معابر و خیابان‏ها، اماکن تفریحگاهی و تفرجگاهی اقدام کرده‏اند تا مسافرانی که از این شهرستان بازدید به عمل می‏آورند، تصاویری زیبا در خاطرشان مانده باشد و در رفاهی کامل باشند.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‏ها در ایام نوروز طوری عمل می‏کنند تا فضای شهرستان فیروزکوه را کاملا با نشاط و آرام جلوه دهند.

فرماندار فیروزکوه گفت: کشیک‏های لازم در زمینه‏های مختلف اعم از درمانی و بهداشتی و نیازمندی‏های دیگر مردم انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز مردم شهرستان فیروزکوه نیز برنامه‏های زیادی از جمله برپایی نمایشگاه بهاره، ورود کالاهای مورد نیاز مردم و ... انجام شده است.

افشارنادری بیان کرد: همچنین اکیپ‏هایی در قالب گشت‏های مشترک تنظیم بازار، بازرسی و نظارت بر روند قیمت‏گذاری و عدم ورود کالاهای غیرمجاز روانه بازار شده‏اند تا برخوردهای قانونی با بازارشکنان انجام گیرد.

فرماندار فیروزکوه اضافه کرد: دستگاه‏های امنیتی و انتظامی در آماده‏باش کامل قرار دارند و تدابیر لازم را برای چهارشنبه آخر سال و خطرهای احتمالی آن و ایام نوروز که ممکن است در آن مردم برای مسافرت، منازل و مغازه‏های خود را ترک کنند، انجام داده‏اند.

افشارنادری ادامه داد: همه این فعالیت‏ها انجام شده است تا با هماهنگی و مشارکت مردم، امنیت و نظم کامل را برای شهرستان و مسافران فراهم کنیم و بکوشیم مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: در لحظه سال نو با هماهنگی‏های انجام شده، جشنی در محل آستان مبارک امامزاده اسماعیل (ع) فیروزکوه برگزار خواهد شد تا حلاوت آغاز سال نو در کام مردم شهرستان جاری شود.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول