اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

آمادگی ادارات خدماتی اهر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از آمادگی ادارات خدماتی این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی ادارات خدماتی اهر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به اینکه شهرستان اهر به دلیل واقع شدن در شاهراه گردشگری استان و ارتباط با مناطق مرزی و استان اردبیل از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است، از مسئولان ادارات و نهادها خواست با برنامه‌ریزی مناسب و تدارک برنامه‌های متنوع به استقبال مسافران نوروزی بروند.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت بازرگانی، غله و مجمع امور صنفی تمام مایحتاج ضروری و مورد نیاز مسافران نوروزی تأمین شده و نانوایی‌های کشیک و مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز در طول عید نوروز در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

این مقام مسئول گفت: تمام نمازخانه‌های بین‌راهی و مساجد منتخب سطح شهر با امکانات بهداشتی در مسیرهای ارتباطی و داخل شهر به صورت شبانه‌روز دایر بوده و آماده خدمت هستند.

فرماندار اهر افزود: ستاد تسهیلات نوروزی در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهر در طول ایام نوروز فعال بوده و علاوه بر آنها نیز ستادهای سیار با همکاری سازمان جوانان هلال احمر، شهرداری و میراث فرهنگی در تمام مبادی این شهرستان آماده راهنمایی و توزیع بسته‌های فرهنگی و راهنمای گردشگری هستند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی اهر یادآور شد: میوه، گوشت و مرغ منجمد مورد نیاز به مقدار کافی و لازم تأمین شده و در ایام تعطیل نیز به صورت وفور عرضه خواهد شد.

وی همچنین گفت: پاکسازی عمومی شهر با همکاری شهرداری صورت گرفته و مبادی ورودی، خیابان‌ها و معابر عمومی آسفالت و لکه‌گیری شده‌اند همچنین مکان‌های تاریخی و گردشگری در داخل و خارج شهر نیز با نشانگرهای مختلف مسافران را راهنمایی خواهند کرد و در مسیرهای منتهی به اهر نیز اکیپ‌های سیار خدمات خودرویی، اورژانس، آتش‌نشانی و امداد و نجات هلال احمر مستقر خواهند شد.

فرماندار اهر گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش مسافران نوروزی و گردشگران به شهرستان اهر و شهرهای همجوار باشیم.

انتهای پیام/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول